-
ForfatterIndlæg
-
21. september 2013 kl. 10:42 #56330Anders Bilidt648 Indlæg
Pyha… som arbejde, familie og alverdens andre hverdagsforhindringer dog kan stjaele tiden.
Sidder nu paa et hotelvaerelse i Adelaide og har et oejebliks ro, faar logget ind paa ViaRETRO igen og kan pludselig se at det er faktisk foerste gang i omkring halvanden maaned!! Faktisk foerste gang siden endt sommerferiebesoeg i DK.
Saa er det vel ogsaa passende med en lille opdatering.
HiHiHiHi… og I kan ellers lige tro at jeg har en opdatering af format! :-) Glaeder mig voldsomt til at se jeres reaktion…
Men. First things first! Saa vi tager lige tingene i kronologisk raekkefoelge.21. september 2013 kl. 15:47 #56339Ib Erik Söderblom423 IndlægHvis vi blot ikke skal vente 1½-måned, Anders :-)
22. september 2013 kl. 16:22 #56382Anders Bilidt648 Indlæg@Ib Erik said:
Hvis vi blot ikke skal vente 1½-måned, Anders :-)Jeg tog mig sammen Ib Erik! Helt saa lang tid kom du ikke til at vente… ;-)
Nu maa jeg saa indroemme at jeg er noget spaendt paa modtagelsen!12. oktober 2013 kl. 08:31 #56651Anders Bilidt648 IndlægHer et uddrag af Gorm Albrechtsens artikel om min Derbygrau 66’er.
2. april 2014 kl. 14:40 #72432Kristian.F.J42 IndlægMå hellere gå til bekendelse… Jeg dummede mig nemlig i går aftes ved 20-tiden…
Jeg stod ved kassen på Shelltanken ved Kildebjerg på den fynske motorvej og så den flotteste uspolerede NullZwei’er jeg kan huske. Så det var min anledning til at trække refleksvesten på og tømme skraldespandene på forpladsen. Ganske rigtigt, den stod lige i skabet, og da kom jeg i tanke om at 02Anders jo havde sådan en i rød… Men chaufføren sad og snakkede i telefon. Så kunne jeg jo ikke tillade mig at forstyre ham, og Anders var garanteret på den anden side af kloden. Så jeg gjorde mit arbejde færdigt… Da jeg var færdig med at ordne forpladsen holdte den røde BMW der ikke længere.Jeg skulle have hilst, men nu kan jeg jo gøre det her… Den bil står lige i skabet! :-)
2. april 2014 kl. 16:36 #72437Anders Bilidt648 IndlægHej Kristian,
Du skulle da bare have banket på ruden og hilst på. Der er altid tid til lidt dækspark. ;-) Og tak for de rosende ord om min gamle BMW. Det er immervæk tyve år og over 100.000 km siden at den stod færdig renoveret, så jeg er da beæret over at den stadig i dag kan imponere en anden entusiast. Tak.
Og jo, det var rent faktisk mig som sad i NullZwei i går aftes på Shell tanken. Jeg ankom i DK mandag morgen, og allerede tirsdag morgen snuppede jeg toget til Herning, så jeg kunne hente min lille 02 i AutoGalleriet. Hun havde ikke været startet op siden jeg sidst var hjemme i august, men efter jeg lige havde fået lidt benzin pumpet op gennem de tørre benzinslanger, så spandt den lille M10 motor igen med vanlig ro. Turen til Sjælland var en sand gensyns fornøjelse, og jeg sad hele vejen og bare smilede lalleglad til mig selv over hvor skøn en køreoplevelse min NullZwei forkæler mig med. Ihhhh… hvor jeg dog elsker den bil… :-D
Nu holder min NullZwei her hos min søster og svoger i Sorø, hvor vi er på besøg. Jeg håber på at kigge forbi Roskilde Havn med hende i morgen aften, og lørdag morgen kører vi til veteran messe i Fredericia. Derfra går turen tilbage til Herning, og søndag bliver NullZwei pakket pænt væk i AutoGalleriet igen inden jeg flyver tilbage til Hong Kong igen mandag morgen. Et kort men fornøjeligt gensyn, og så må jeg glæde mig til jeg er i DK igen i juli.
2. april 2014 kl. 21:07 #72441jewer894 IndlægSå ses vi på Roskilde Havn i morgen aften:>)
3. april 2014 kl. 21:43 #72463Ib Erik Söderblom423 IndlægGodt at møde dig, Anders :-)
Nu hvor jeg har fået set den Verona Rot’e må jeg sige, at hun er virkelig smuk og velholdt !!!4. april 2014 kl. 13:35 #72522jewer894 IndlægJa, vi fik så ikke mødt hinanden i går, Anders – men jeg fik da beundret den røde Nullzweier, der holdt lige overfor min ekstrempatinerede på P-pladsen:>)
Vi ses derude – en anden gang.4. april 2014 kl. 13:42 #72523jewer894 Indlæg….Men vi fik da lige reddet os et par Youngtimerpøller, 1 Cocio og et par kopper kaffe – samt snakket med Plys, Ib Erik, Ultimostile, Brask, Mich-dyk, Claes og…og…og… – inden nogle stykker af os red videre til Alfaklubmøde i Tølløse:>)
4. april 2014 kl. 18:14 #72885Per Einarsson120 IndlægAlfa Romeo: forlader havnen
Et øjeblik senere …
BMW: ankommer til havnen
Øv :(Attachments:
4. april 2014 kl. 20:17 #72887Ole JAGmann815 IndlægAnders, er du klar over at hvis du kommer til Veteranbilmesse i en klassiker kan du parkere lige foran døren?
Der vil min grønne Jaguar XJ6 blive parkeret i morgen…5. april 2014 kl. 22:43 #73028Anders Bilidt648 IndlægJewer og Per, det var da lidt aergeligt at vi ikke moedtes paa Roskilde Havn.
Jeg kan forstaa at der var et Alfa traef som I alle ilede videre til, saa I er vist lovligt undskyldt. Men jeg synes i det hele taget at der var rigtig mange som forlod havnen temmelig tidligt. Men Jewer jeg naaede dog at se din attitude-fyldte Giulia inden du smuttede videre. Skoent at se en klassiker som virkelig bliver brugt!! ;-)I stedet fik jeg en helt igennem god snak med bl.a. Ib Erik. Den Prelude skal nu nok ende med at vaere rigtig fin…
Og i dag var jeg saa paa messe i Fredericia. Tak for raadet Ole – det havde jeg faktisk glemt alt om, men fik heldigvis lige laest din kommentar inden jeg forlod Soroe tidligt i morges, saa NullZwei fik alligevel en fin plads lige foran hovedindgangen. Det blev en hygsom dag paa messen sammen med flere gode venner, som jeg ellers ikke havde set i temmelig lang tid. Jeg formaaede endda at begraense mig til kun at koebe tre tuber Autosol som skal med til Hong Kong.
Og paa denne lille uge naaede jeg at nyde ca. 800km bag rattet paa NullZwei. 800km hvor jeg ganske enkelt sad og storsmilede lallegladt, mens jeg noed min elskede lille 2002. Ihhh… hvor jeg dog elsker den lille BMW… :-)
I morgen tager jeg lige en sidste lille tur af smaa landeveje, inden NullZwei faar en grundig og kaerlig vask foer hun igen stilles ind i AutoGalleriet i Herning, hvor hun maa vente til jeg igen er i DK i slutningen af juli…
5. april 2014 kl. 23:06 #73030jewer894 IndlægAttitudefyldt:>) Now, that’s a vending I maybe can bruge in another sætning. Takker:>) Go’ tur tilbage til Hong Kong.
6. april 2014 kl. 00:00 #73032Ole JAGmann815 IndlægHej Anders
Godt du fandt specialbilsparkeringen.
Jeg gættede straks det var din 02er, så jeg parkerede bagved ;-)Attachments:
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.