Forum Introducér dig selv og din bil 02Anders og de klassiske BMW’er…
Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 106 i alt)
  • Forfatter
    Anders Bilidt
    648 Indlæg

Det goer vi netop Soeren!
    Og dertil ogsaa din bror Ole i sin MGB GT, Anders Prip i sin Fulvia, og vistnok ogsaa Michael her fra forum selvom jeg ikke er helt klar over hvilken bil han kommer i.
    Vi mangler dog at hoere fra Per Einarsson. Dukker han mon op med sin fine Alfa?
    Ihhh… hvor jeg dog glaeder mig… :-)

Saa skal vi have gjort noget mere ved denne Team No Trailers??
    Jeg synes det er et fantastisk initiativ. Lad os faa fabrikeret nogle laekre retro klistermaerker til os…

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Her er et par hurtige forslag til Team No Trailers Needed:

Har I andre forslag?

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Det er sgu laekkert med nogle forslag til team klistermaerker Ole! ;-)
    Jeg har svaret i den anden traad som i sin tid vist blev startet af Per.

Men jeg maa jo tilstaa at jeg med min bopael i England, naeppe bliver den mest aktive i det danske segment af Team No Trailers Needed, saa andre boer maaske have mere at sige ift. designet af klistermaerket.
    Jeg kommer dog til dette aars Munkebjerg Hillclimb!
    Og fremover vil jeg stolt opretholde de grundlaeggende vaerdier af Team No Trailers Needed her i det engelske segment…

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Saa stiger spaendingen!! :-)
    Denne kommende fredag flyver familien og jeg til DK for at holde ferie i et par uger. Det giver naturligvis ogsaa mig lejlighed til at hente min Groenne Djaevel fra Johnny Willadsen, som har hygget om den gamle dame over hele vinteren og foraaret.

Vi havde ellers overvejet lidt forskellige knaster, men besluttede os til sidst for at opgradere fra den eksisterende 292 graders Schrick til en 300 graders BMW Motorsport knast, som jeg havde haft liggende paa hylden i evigheder. For at faa mest muligt ud af skiftet, saa fandt Johnny ogsaa et brugt justerbart knast hjul til mig. Forskellen bliver jo naeppe enorm, men jeg haaber at kraefterne vil blive leveret lidt mere aggressivt. Vi droppede ogsaa de eksisterende dobbelte 40mm Mikuni karburatorer til fordel for at saet ordentlige italienske 45mm Weber DCOE foderkasser. Der er blevet indkoebt et frygtelig laekkert speedertraek fra Merlin Motorsport, og stroemfordeleren er blevet renoveret af Walter Thomas i Tyskland, som er en god ven og ikke mindst lidt af en troldkarl naar det drejer sig om tunede M10 motorer! Opsaetningen er optimeret med et nyt Luminition taendingsanlaeg, som er FIA godkendt i tilfaelde af at jeg senere beslutter mig for at faa FIA papirer paa bilen.
    En oliekoeler blev det ogsaa til sammen med lidt nye olie slanger, benzin slanger, ny koblingscylinder og diverse andre smaating.
    I lobe af denne uge skulle bilen saa gerne blive koert ind paa rullefelt, og saa er hun ellers klar!! :-D

Pyha!! – hvor jeg glaeder mig til at opleve vraellet fra den nye og forbedret version af Den Groenne Djaevel…
    Vi ses forhaabentlig enten om loedagen til CHGP eller alternativt til Munkebjerg Hillclimb den efterfoelgende soendag. ;-)
    Ole, har du “Team No Trailers Needed” klistermaerkerne klar?

holmen
    456 Indlæg

Påtænker mig optagelse i TNT needed – og står gerne for udarbejdelse af logo og dertilhørende indkøb af klistermærker ….

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Jamen Per, din nyindkoebte Sunbeam er da ogsaa et oplagt emne til vores lille graesrodsteam.
    Nu er jeg jo hverken initiativtager, teamchef eller administrator for Team No Trailer Needed, men mon ikke vi alle er enige om at “the more the merrier”…? ;-)

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Værsgo her er videoen fra nogle BMW folk der har været til Munkebjerg Hillclimb https://youtu.be/CXirvgdzKxE

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Mange tak Ole!
    Meget spasst at hoere sin bil udefra – det har man jo trods alt sjaeldent mulighed for…
    Jeg er nu ret tilfreds med vraellet fra de to dobbelte 45mm foderkasser. Baade lydbillede saavel som fysisk levering er skam ganske orgasmisk! :-)

Naest paa to-do-listen bliver nok en lavere gearing. Mens det nuvaerende 3,64 bagtoej er yderst fornuftigt til landevejskoersel og saagar motorvejskoersel, hvor den rask vaek cruiser med 140 om man oensker det, saa ville et 4,11 eller maaske endda et sjaeldent 4,45 bagtoej unaegteligt vaere mere passende til smaa snaevre hillclimbs…

holmen
    456 Indlæg

Tænker videre ift Team No Trailers Needed.
    Hvad hvis nu det bliver forkortet til TNT – altså Team No Trailers.

Needed er ligesom implicit hvis det kun er de 4 ord – ser måske også lidt federe ud som logo??

Sidder og leger med forskellige versioner.

Og er klar over at jwg i en vis grad hi-jacker det ellers udemærkede oplæg der er lavet og andre initiativtagere – men kunne ikke lade være …

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Hej Per, du hi-jacker ikke mine forslag, jeg er jo ikke kommet videre.
    Du er sikkert også bedre kvalificeret til opgaven, så jeg venter spændt…

holmen
    456 Indlæg

Laver lige en ny tråd hvor Team No Trailers kan være hovedemne – OK?

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Der findes en tråd…

holmen
    456 Indlæg

Okay – prøver at finde den igen …

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Anders, tillykke du er i Classic & Sportscar…

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Siden hvornår er et screendump for stort?

Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 106 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.