Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    stefan
    147 Indlæg

MÅSKE IKKE ALLIGEVEL?? KAN IKKE RETTE OVERSKRIFT

Mads H
    73 Indlæg

Mon ikke det ville være betimeligt, FØRST at lade Aros Forsikring svare forsig – med et par “hv-spørgsmål” – Hvorfor kunne de pludselig ikke tilbyde kasko alligevel – postnummer, alder på fører (eller bil) eller hvad skyldes problematikken?

Og hvad er der gået galt siden tilbuddet stiger fra 3810,- til 5678,- og hvem står bag fejlen?

stefan
    147 Indlæg

Måske der kommer orden på tingene. I dag har jeg fået endnu en mail, hvor assurandøren ikke kan forstå, hvorfor prisen ikke er rettet af policeafdelingen. Det var dog selvsamme assurandør, der sendte mig en oversigt i går, hvor de 5678 var på. Det er dog godt han over natten er kommet i tanke om, at den burde have været rettet… Efter jeg har sendt en bitter mail. Men nu må vi se – det kan være jeg var lidt hurtig, det er bare ikke første gang, det er blevet “glemt” at rette prisen. Jeg har dog stadig til gode, at prisen skulle være i mit favør. Tror dog det løser sig, da jeg har tænkt mig at købe en sølvgrå leverpostejsbil, så er jeg vel fri for det pjat hver gang.

Mads H
    73 Indlæg

Så snak med chefen. Bed om at få begrundet afslaget når de først lokker dig i fælden ved at sige “iiih jada, naturligvis!”

Jeg følger historien med interesse, idet jeg selv overvejer at skifte til Aros – og vil helst gerne kunne forsikre mine biler på de samme vilkår, LB byder

stefan
    147 Indlæg

Nu er det længe siden efterhånden. Jeg skulle nok have reageret med det samme. Der har dog også været problemer med husforsikringen. DEr var nogle forhold, jeg kunne forklare. De lovede at vende tilbage – det gjorde de så ikke. Jeg er begyndt at kigge efter et selskab med samme forhold på veteranforsikringen (især det med den ikke skal godkendes af originalpolizei) der er bare svært at finde..

Breinbjerg
    43 Indlæg

Har haft AROS i en del år efterhånden, og har desværre også haft brug for deres assistance i forbindelse med forskellige skader på mit hus. Jeg har aldrig tidligere oplevet så suveræn en service fra et forsikringsselskab. Jeg føler mig rigtig godt hjulpet og pengene er kommet hver gang uden bøvl. Jeg har en enkelt gang oplevet, at de faktisk gav til mere end jeg havde turdet håbe på i forbindelse med nogle ødelagte vinduer efter et indbrud. Jeg kan også godt lide, at jeg kun har én kontaktperson. Det er surt med de oplevelser du har haft Stefan, men mine oplevelser er helt klart af en anden karakter!

Ses på gaden…

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.