Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Kim Nielsen
    17 Indlæg

Claus og Søren, i har begge en fin lille biografi af jer selv i bunden af jeres indlæg. En god idé. Men de er af samme skrifttype og størrelse som selve indholdet af indlægget. Og da systemet åbenbart selv lægger afstand ind mellem kapitlerne (supergodt for overskueligheden) ser det i første omgang ud som om biografien er en del af indlægget.
    Lille detalje, men måske alligevel et forslag til forbedring?
    Ellers ros for at det, for mig, ser ret gennemtænkt ud allerede nu på premieredagen.

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Du mener KUN når vi skriver i forum, ikke? Der har jeg også bemærket fænomenet: Jeg spø’r lige Søren…

Heine Hansen
    63 Indlæg

Hvis i nu i jeres lille biografitekst indsætter et “B” indrammet i en firkantet parantes og slutter af med “/B” også i indrammet parantes, og måske endda gør teksten kursiv med et “I” og til sidste “/I” så kommer det til at se ud som mit. Dermed undgår man at det ligner noget som “hører til” i teksten.

Håber det hjælper…..

Søren Navntoft
    326 Indlæg

God idé Heine

Som du måske har set, har vi lavet en lille ramme omkring dette afsnit. Så nu er det isoleret lidt mere fra selve indlægs teksten.

Heine Hansen
    63 Indlæg

Quote from sn på 2. January, 2013, 12:20
    God idé Heine

Som du måske har set, har vi lavet en lille ramme omkring dette afsnit. Så nu er det isoleret lidt mere fra selve indlægs teksten.

Yep ! Det ser ogsaa meget finere ud, og nu forveksles det ikke mere med den egentlige tekst. Fint arbejde !!!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.