Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 27 i alt)
  • Forfatter
    Jørn Jarnved
    52 Indlæg

Hej derude
    Er der nogen der kender et godt sted fra tidligere ovennævnte arr. at overnatte i Århus eller omegn?

Mh Jørn

Kondrup
    464 Indlæg

Sidst boede jeg på https://www.zleephotels.com/hotel/zleep-hotel-aarhus
    Ikke vildt billigt, men heller ikke dyrt, men med en fantastisk morgen buffet…
    Og ikke langt fra Tangkrogen eller down town Aarhus… Overvejer at bruge det igen i år..

Soren W
    390 Indlæg

Ses i Aarhus???

Jørn Jarnved
    52 Indlæg

Tak for tippet Kondrup men der er ikke flere ledige værelser. Jeg tror jeg tager den gamle Mercedes kombi ud af garagen og kører/sover i den.Ville ellers godt benytte mig af classic carpark og få rørt Indyen.

Kondrup
    464 Indlæg

Jørn, prøv at søg via hotels.com eller booking.com eller evt trivago eller sådan nogle sider…
    Jeg så selv der var udsolgt, men søgte på hotels.com og der var ledige værelser!?!?

Planen er da en tur til Århus Søren, så ses vi? ja det tror jeg nok vi gør ;-) hvis altså min plan holder……

Jørn Jarnved
    52 Indlæg

Jeg fandt et værelse på airbnb til 374kr. incl. rengøring!! 10 min gang fra Tangkrogen.

Jørn

Kondrup
    464 Indlæg

Lyder ikke dårligt…. Er der morgenmad også ??

Soren W
    390 Indlæg

JAGmann = MGdrengen og jeg er der fra fredag til søndag, så vi ses…

Flemming Nielsen
    82 Indlæg

prøv evt. også at søge her på: http://cazzala.com
    som, navnet til trods, er et danskudviklet overnatningsregister.

Kondrup
    464 Indlæg

Søren hils din bror… Jeg har regnet på det i går… og min økonomi er ikke til en Aarhus tur i år….Desværre :-( …. Så det bliver en tur til AJ Tanken for mig og ikke mere….
    Jeg håber i få en fantastisk weekend og et fabelagtigt vejr….

Soren W
    390 Indlæg

Så må vi ses til CHGP i august, Lars..?

Vincenzo
    38 Indlæg

Hm. Det har jeg lidt svært ved at acceptere. Er der nogen der kan give Lars et lift til Aarhus (og hjem igen) så stiller jeg med en billet, incl forplejning til lørdag.. Der må være andre end mig der har røget cigarer sponsoreret af Lars til diverse arrangementer.
    Kædespænderen til CRAA. Hvem kan hjælpe?

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Lars. Du har et sæde hos mig i Citroen’en

Kondrup
    464 Indlæg

Vincenzo jeg takker, men nu er det ikke sådan jeg er helt på røven, jeg ville have været der fra fredag til mandag, og det stod min økonomi ikke til…..
    Søren W Vi ses i kbh, det er jo i min baghave, sådan næsten da, og det ser ud til vi ses lørdag også….

Søren Navntoft. Jeg siger mange tak… jeg ringer….
    Jeg vil lige drømme videre om min fremtid og den Ferrari jeg bliver nød til at eje snart!!!

Vincenzo
    38 Indlæg

Det glæder mig at det ikke er helt galt Lars :-) Der er cykelfri zone her på matriklen. Jeg troede at det måske også var nået til København?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 27 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.