Forum Bilmærker Tyske mærker Den bliver vist aldrig bil igen :)
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #100095
    AllanMB170
    28 Indlæg

    Så denne da jeg var ude med hunden.. surt show.

    Attachments:
    #100131
    jakob356
    170 Indlæg

    Kom også forbi den forleden dag og tænkte på hvorfor mon den skal stå ude i dansk vejr.

    #100597
    Anders Bilidt
    648 Indlæg

    Hmmmm… med den astronomiske vaerdi saadan nogle 190SL’ere har paa det nuvaerende klassiker marked, saa skulle man ellers mene at det stadig kunne betale sig at goere den til bil igen….??

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.