Hmmmm… med den astronomiske vaerdi saadan nogle 190SL’ere har paa det nuvaerende klassiker marked, saa skulle man ellers mene at det stadig kunne betale sig at goere den til bil igen….??
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.