Forum Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? Fælleskørsel fra København til sæsonafslutning
Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Søren Navntoft
    326 Indlæg

Hej Alle

Hvis nogen ønsker at vi skal lave fælleskørsel fra Hovedstaden til Middelfart for at deltage i ViaRETROs sæsonafslutnings køretur på Fyn, vil jeg foreslå, at vi mødes på Circle K benzintanken på Motorvejen ved Karlslunde kl. 8.00 med afgang senest kl. 8.15

Nogen bedre forslag og er nogen interesseret i denne fælleskørsel.

mvh

Søren Navntoft

Jacob L
    14 Indlæg

Enig det er det bedste sted at mødes når folk kommer fra det meste af Sjælland. Hvis der kommer nogen lægerne syd fra, kan vi evt lave en kort opsamling omkring Sorø, så må I lige sige til.

stefan
    147 Indlæg

Tænker også jeg gerne vil med – medmindre himmel og hav står i et. Jeg kommer fra sydsjælland og kan støde til ved ringsted/Sorø/slagelse

Klaus R
    143 Indlæg

God tur – desværre uden mig, da dagen er afsat til andet ædelt formål.

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Aijj Klaus. Det var ærgerligt.

@stefan
    . Selvfølgelig kan du støde til. Hvor anbefaler du?

stefan
    147 Indlæg

Søren det kunne evt være ved afkørsel 35Ø Ringsted. Der ligger der en lille samkørselsplads? Skal det være på motorvejen er det nok helt ude ved slagelse lige inden broen

Søren Navntoft
    326 Indlæg

@stefan Pladsen ved afkørsel 35Ø Ringsted lyder fint. så det holder vi fast i.
    Tidspunkt bliver kl. 08.45

stefan
    147 Indlæg

Det er fint!

Rasmus Wind
    37 Indlæg

Vi ses i Karlslunde ?

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

En anden – men relateret – ting: Er der nogle af de ærede gentlemen fra Sjællandssiden, der ved om I vil spise med på Spisehuset Faaborg cirka kl 17:30 ?

Så giv lige lyd. Foreløbigt har jeg reserveret otte pladser med option på flere, hvis vi giver besked lørdag formiddag.

Rasmus Wind
    37 Indlæg

Hej Claus, jeg har fruen med og vi spiser meget gerne med i Faaborg ?

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Det er noteret, Rasmus – hvor hyggeligt!

Jacob L
    14 Indlæg

Jeg er også klar på spisning – husker det som et hyggeligt sted med god mad? Og selskabet bliver jo udsøgt ?

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.