Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Ryhl
    303 Indlæg

Va’ nu ‘vis ?
    – man hverken synes man er på vej ud af en tangent, – har set en bil til salg, – eller er spørgejørgen ?

Men bare har det der “Tell tale heart” – og gerne vil fortælle noget.
    Os fra Motorretro kender jo en, der gerne vil fortælle om, da han var tourmanager for Hendrix, – eller Tina Turner brugte ham som akustisk kødfagot med klokkespil osv :-) , Og selv kan jeg da også komme på mange tanker, selvom det hovedsageligt vil være om sportsvogne, motorcykler og motorsport …

Skulle man starte med et underforum der hedder “Diverse” f.eks. ?
    Og så udvide efterhånden, og efter behov … På et tidspunkt vil det da være rart nok at kunne finde rundt, mellem Ducati og Bugatti – og for den sags skyld også Abba og Zappa, – hvis det skal være.

Men hvor starter vi lige her og nu ?

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Gode spørgsmål, som har fået mig til at oprette et nyt område under navnet “diverse” – tak for idéen!
    Det bliver næppe den sidste ændring eller tilføjelse til forummet…

Ryhl
    303 Indlæg

Jamen – selv mange tak, Claus.
    Nu har vi da et sted at starte, skulle fortælle-lysten komme over en … og der er jo stadig nogle lange mørke vinteraftener forude ….

Lars D
    127 Indlæg

Man kunne lade sig inspirere af andre fora og forud indrette forum med fast holdepunkter såsom:

Læsernes biler
    Arrangementer
    Flotte bilture
    Bilmesser og udstillinger
    Italienske biler
    Engelske biler osv.
    Tekniske spørgsmål
    Hjælp en klassiker ven (overnatninger, hotelforslag, besigtigelse af biler mv.)
    diverse

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Jeps – der er nemlig mange muligheder. I virkeligheden er alt jo dækket ind allerede, nu hvor der er kommet en “diverse” – der er også en “spørg ud i det blå”, så alle burde kunne komme af med deres forehavende. Men selvfølgelig skal der flere på med tiden – jeg kan bare ikke lide at se på et tomt forum!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.