Forum Diverse: Ting der ikke hører hjemme andre steder Forsikring som brugsklassiker (30 år) – kan man det?
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Simca
    14 Indlæg

Vil gerne udvide mulighederne på min årgang 1983 lidt – i dag er den klassikerforsikret. Det er jo i princippet kun til hyggeture og træf.

Jeg har kigget lidt forskellige steder, men kan ikke finde nogen der tilbyder det samme som en brugsveteran over 35 år. Km-forbruget er på 3-4000 km årligt og kun i sæsonen, så jeg synes stadig der er langt op til en almindelig forsikring.

Er der selskaber derude, der tilbyder en forsikring som brugs-klassiker?

jakob356
    170 Indlæg

Jeg har været meget tilfreds med GF: Der har de en km-grænse på 6000 årligt på klassikerforsikringen. Og er desuden flinke. Man skal vist bare have en bil ved siden af til “daglig brug”, men det har du så vidt jeg husker også.

http://www.gfforsikring.dk/~/media/GF/Produkter/Betingelser/2013/Nyeste%2013/Veteranforsikring_11-31_012013_LAV.pdf

mvh
    JAKOB

Simca
    14 Indlæg

Jeg har selv denne forsikring i GF, men jeg vil gerne bruge bilen til indkøb og småture, og ikke bare træf o.lign. Men kan ikke finde nogen der har en brugs-status på biler under 35, som der findes på biler over 34.

ruldal
    148 Indlæg

AROS har ikke noget problem med at jeg kører i min E21 fra 81´ hele året rundt, og der betaler jeg 2500 pr år for en 75.000.- kroners kasko + 25.000kr reservedelsforsikring.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.