Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Claes
    129 Indlæg

Håber vi ses til vores lille hyggelige den 7. Juni fra klokken 10:00. Husk – adgangen er GRATIS. Ingen tilmelding nødvendig. “Åben have arrangement”.

Medbring gerne tæpper / klapstole / borde etc. Der skal bare hygges igennem – gerne prøvekøres en masse forskellige biler på kryds og tværs!

Klassiker / Youngtimer / Whatever-hilsen

Claes K. Falkentoft

Herlevgaard 2014

2

3

5

6

Vincenzo
    38 Indlæg

Ja, du slipper ikke :-)
    Da jeg sidste år havde overvurderet forplejnings mulighederne. Kunne du måske lige ridse op, hvad man kan købe,
    og hvad man skal have med. Disse oplysninger kunne også være til gavn for andre.

Claes
    129 Indlæg

Man kan købe pølser, brød og drikkevarer – og andre småting. Dette til No-Profit-Priser. Man kan nok også købe et koldt glas champagne – men intet er sikkert, og det er afhængigt af vejret. Champagne-manden kommer kun i tilfælde af fint og tørt vejr.

Der er ingen faste rammer og regler og placeringer og tider osv, der skal holdes. Det er et ret autonomt, hyggeligt og frit have-arrangement. “Enhver er sin egen lykkes smed” – åben have-arrangement.

Så – man SKAL ikke have noget med – men man KAN og MÅ gerne tage noget med ;-)

Herligt du kommer, Vincenzo!!!

Peter Cocopelli
    79 Indlæg

Vi kommer skam, Claes. Og til dit arrangement er det mig der til lejligheden vil hente den “lille sorte” frem fra skabet – mens Fruen (soon-to-be) istedet planlægger at komme i den “lange hvide”. Glæder os HELT VILDT.

jewer
    894 Indlæg

Svestrup melder klar bane. Mon ikke vi napper lidt øl med – og mon ikke Johnny kan skaffe nogle fornuftige pølser igen i år:>)

Claes
    129 Indlæg

Der vil forresten også være tjekkisk øl i hanerne – hvis alt går vel! Til meeget rimelige priser.

;-)

Kai
    583 Indlæg

Jeg tager kun plads op på den parkeringsplads der er forbeholdt dagligdagsbiler :-)
    Til gengæld må værten gerne parkere alle biler med mere end 4 cyls så de er lette at få ud ;-)
    Da jeg skal køre hjem, så er det nok ikke den største ølmængde, jeg får konsumeret.

jewer
    894 Indlæg

Hvis alt går vel……..så tager vi ikke øl med:>)

Kondrup
    464 Indlæg

Jeg kommer Claes, og jeg tager tippien med ;-)

jakob356
    170 Indlæg

BMW R75 “Polis” og jeg må desværre melde fra, da der er familiehavefesttamtamtræf i den weekend også. mvh JAKOB

PS: Der er gamle cykler på Lolland i weekenden før, kig eventuelt forbi Enghavevej i København fredag kl 12 og send os af sted: http://thecastlerun.blogspot.dk/

Heine Hansen
    63 Indlæg

Klart, klart….. Dukker op i et eller andet. Ved ikke lige hvad, men jeg kommer !
    Og vejret har du naturligvis allerede styr på. :-)

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.