Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Breinbjerg
    43 Indlæg

…. sagde min kammerat for noget tid siden.
    Jeg havde i denne sammenhæng foranlediget behørig transport af den kommende frue med dertilhørende kommende svigerfar, fra Strib ved Middelfart til kirken ved Koldinghus i Kolding på lørdag d. 23. august.
    Dette behørige køretøj er imidlertid blevet meldt ud af projektet, så nu er gode dyr rådne!
    Skulle der være nogle på dette forum, der skulle besidde eller have kendskab til en mulig erstatning, hører jeg meget gerne fra jer… Køretøjet skal kunne fragte benævnte to individer samt være af lukket art af hensyn til den arrangerede hårpragt på især det ene individ.
    Mvh. Breinbjerg

Leo Jensen
    154 Indlæg

Hej

Jeg bor i Middelfart og har en Jaguar XJ fra 1992. Billeder her:

http://plus.google.com/photos/109551139743294910583/albums/5118672285522861921?banner=pwa

Den er lukket, den er ikke bange for regnvejr (selvfølgelig skinner solen…) og den har sæder nok.
    Om den så er speciel nok er op til jer at afgøre.

Mobil 60705500

Breinbjerg
    43 Indlæg

Hej Leo

Den er helt perfekt!
    Jeg huskede din bil og lokation i Middelfart fra tidligere indlæg – og håbede at høre fra netop dig. :-)

Hvis du har tid og lyst på lørdag, vil det være super fint.
    Jeg ringer til dig i morgen, når jeg har helt styr på tidsplan mm.

God aften
    Breinbjerg

Leo Jensen
    154 Indlæg

Det var dejligt at kunne hjælpe.

Jeg slap for en gangs skyld for standardspørgsmålene ‘Hvor langt går den på literen ?’ og ‘Er den ikke dyr at køre i ?’, og det gjorde bestemt ikke fornøjelsen mindre. Til gengæld spurgte bruden hvor hurtigt den kunne køre. Sådan skal det være !
    Her et halvsløret mobiltelefonfoto af bagsiden af bruden, hendes far og Jaguaren inde på slotspladsen ved Koldinghus. Så har man også fået lov til at køre derind :o)

Attachments:
    Ole Wichmann
    815 Indlæg

DET SER UD SOM OM DU HOLDER PÅ HENDES KJOLE MED HØJRE BAGHJUL. :-)

Leo Jensen
    154 Indlæg

Det kunne se sådan ud, men hun slap da fri…

Breinbjerg
    43 Indlæg

Hej Leo

1000-tak for hjælpen i lørdags.

Det lyder til at i havde en rigtig hyggelig tur.
    Bruden var meget tilfreds med automobilet og turen – og som vi alle ved: Når kvinderne er glade, er alting godt! :-)

Mvh.
    Breinbjerg

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.