-
ForfatterIndlæg
-
23. april 2013 kl. 13:01 #51680
Peter Cocopelli
79 IndlægAf alle de bil-fora jeg er eller har været med i gennem tiden, er ViaRetro nok det eneste hvor “specifik bil teknik” ikke har været i fokus. Dejligt forfriskende og givetvis også grunden til at vi alle kan mødes her på tværs af “mærke præferencer”.
Men ikke destomindre mangler jeg alligevel lidt et afsnit i Forum til mere tekniske How-to-do spørgsmål. Der er jo uden tvivl utallige her som sidder med mange års dyrtkøbt skrue-erfaring inden for en specifik biltype, som sagtens kunne være en hjælp for de der, som jeg, overvejer at anskaffe en “fremmede” biltype.
23. april 2013 kl. 17:00 #54375
Søren Navntoft
326 IndlægPeter , god ide. Jeg har faktisk længe ventet på spørgsmålet.
Vi har jo oprettet nogle nationale og mærkespecifikke tråde i forum, så måske disse kan være hjemsted for tekniske spørgsmål ?
Hvis der er tilslutning for et helt selvstændigt forum for tekniske spørgsmål og svar, oprette vi gerne et sådant.
Hvad siger I derude ?
23. april 2013 kl. 19:40 #54376
jewer
894 IndlægJeg synes at man i første omgang skal bruge de mærkespecifikke fora. Så kan man med tiden – hvis behovet skulle opstå – oprette separate tråde.
Det ser ikke godt ud med for mange mere eller mindre ‘tomme’ tråde.
23. april 2013 kl. 22:18 #54377
Peter Cocopelli
79 IndlægMærke fora er fint hvis det er et mærke specifikt spm. Men de mere generelle spm. som ikke er mærke specifikke (f.eks. vedr. lak, vedligeholdelse, sporing, værksteder, pladearbejde etc.) er lidt svære at placere pt. hvis man vil være sikker på at de rette ser dem
24. april 2013 kl. 18:46 #54381
Kai
583 IndlægEksempel: Mine låsenheder fryser altid til, hvordan sikrer jeg mig at det ikke kan ske, næste vinter?
24. april 2013 kl. 19:05 #54382
Søren Navntoft
326 IndlægD’herrer, så er scenen sat : https://www.viaretro.dk/forum/generel-teknik-som-ikke-er-maerke-specifik/
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.