Forum Spørgehjørnet: Helt generelt ud i den blå luft Hvem kan sætte et sæt “fartstriber” på min 911??
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Peter Cocopelli
    79 Indlæg

Hej – jeg har fået mig et sæt “fartstriber” som skal klæbes på tag, motorhjelm og bagagehjelm.

Har før prøvet selv og ved hvor galt det kan gå. Så denne gang vil jeg overlade det til en som allerede har en flad Learning Curve. Er der nogen her som kan anbefale en der bare kan sit kram – og som ikke nødvendigvis skal have en formue herfor ? 

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Hej Peter

Hvor i landet skal det udføres?

Soren W
    390 Indlæg

Hej Peter,

Grundlæggende er tricket at du fylder en forstøverflaske med sulfovand. Så sprøjter du både den klæbende side af dine striber og bilens lak med sulfovand. Så kan du lægge striberne på plads uden at de klæber fast. Dermed kan du også fjerne luftbobler m.m. Når sulfovandet tørrer, sidder striberne fast.

Peter Cocopelli
    79 Indlæg

sry – Helst i København omådet. Har prøvet en del gange. Men synes sgu ikke det er let. Især ikke når der er asymmetriske kurver i flere retninger, som over mit tag.

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Og min kontakt er i Østjylland – det er endnu længere væk :-(

Peter Cocopelli
    79 Indlæg

Så lykkes det at finde en til jobbet. Efter halvanden times koncentreret indsats – er jeg særdeles tilfreds med resultatet.

stribe-Large.JPG      

Soren W
    390 Indlæg

Ser godt ud Peter…

…den er nok også lidt hurtigere nu :-)

Connoisseur
    243 Indlæg

Fartstriber, var det nødvendigt ? Den ser da hurtig nok ud.

Husk lige at hvis du skal have dem af, og når man har en bil med røde farver, så vil de områder, som ikke er beklædt med folie være afbleget i forhold til striben !!

Niels Abild
    218 Indlæg

automalet

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.