Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Breinbjerg
    43 Indlæg

Hej alle

Har i længere tid – temmelig løst – været på udkig efter en bil som min første, En Toyota MR2 fra 1985.
    Nu har jeg så fået den vanvittige ide, at den aktuelle bil måske findes endnu, og her kommer i kære med-entusiaster ind i billedet. Jeg kan desværre ikke finde bilen ud fra reg.nr. OX 22 060. Da jeg solgte den i ca. 2001 var den i super god stand, meget original og nylakeret i den originale røde farve.. Jeg solgte til en dengang yngre fyr fra måske midt-øst-Jylland (Silkeborg eller der omkring, hvis demensen ikke har fået overtaget). Han hed måske Torben, (- demensen kan være i spil her igen….) Jeg ved at det er et long shot, men hvis der er nogen der har kendskab til en bil der kunne minde om denne, kunne det være fantastisk sjovt at få den tilbage.
    (Om ikke andet nyder jeg allerede jagten… :-) )
    Med spænding
    Breinbjerg

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Hvis der findes en Toyota eller MR2 klub eller forum, skulle du måske starte der?

Breinbjerg
    43 Indlæg

Prøvede for nogle år siden uden held….

Leo Jensen
    154 Indlæg

Man skal aldrig sælge en bil, hvis man tror man vil fortryde det….

Min første står i indkørslen, og det har den gjort i godt 30 år….

Breinbjerg
    43 Indlæg

Hej Leo!
    Det ville kræve et mindre p-hus! :-)
    Studierne krævede et offer, og det var enten den eller min råbende dame, som blev købt næsten samtidig og stadig står i garagen.

jakob356
    170 Indlæg

Hvis du har stelnummeret, kan du søge her: http://nrpla.de/soeg , der bl.a. kan fortælle at der stadig er cirka 46 indregistrerede fra 1985.

mvh
    JAKOB

Kondrup
    464 Indlæg

Har du prøvet at spørge hos. http://www.bilgalleri.dk ?? der er faktisk en del på siden som er årgang 85…. måske den er der …
    Bare en tanke….

God jagt

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.