-
ForfatterIndlæg
-
22. august 2015 kl. 20:03 #107092
Anders Bilidt
648 IndlægGod aften de Herrer,
Siden jeg sidst har boet i DK, saa er det mig bekendt blevet ulovligt selv at vaske bil paa de smaa villaveje.
Men hvad goer man saa?? For der er vel naeppe mange som vaelger at koere deres kaereste eje igennem en brutal vaskehal!?!?!
Hvor koerer du hen for at vaske din klassiker. Jeg opholder mig nu i Soeborg, saa et brugbart sted i noegenlunde naerhed ville vaere skoent…23. august 2015 kl. 13:02 #107102
Lars R. Nissen
41 Indlæghttp://www.juraeksperten.dk/forbud_mod_bilvask.html – og jeg vasker tilfældigvis bil i en indkørsel i Søborg :-)
24. august 2015 kl. 11:49 #107120Ib Erik Söderblom
423 IndlægSvenskerne fik en hjerneblødning og har forbudt det, så formentlig blot et spørgsmål om tid, inden tilsvarende uigennemtænkt og intelligensretarderet pladder også rammer i DK.
Ellers ville jeg svare: Hovedhåret, Under armene, i skridtet og fødderne :-D
Når nu loven rammer os, så bliver det rigitgt sjovt at se de “pludselige prisstigninger” som diverse vaskeanlæg rammes af :-(
Der skal formentlig også oprettes et korps, som skal holde øje med borgernes vaskelyst og lure på, om landmanden spuler sin traktor og andre maskiner (hvad har de emsige embedsmænd/politikere tænkt sig dér?) og eventuelt kommer til at stænke på sin Volvo Herregårdsvogn…At foreslå dem istedet at se på den reelle biologiske nedbrydelighed af diverse vaskeprodukter vil jo nok være for konstruktivt.
Xantia’en har ikke været vasket i 2 år, undtagen når en fuglelort har ramt i synsfeltet (pletvask… – i indkørslen…).
24. august 2015 kl. 12:02 #107121
Klaus R
143 IndlægDe svenske tilstande skal jo nok ramme herhjemme på et tidspunkt.
Indtil da – og sikkert også en rum tid efterfølgende – vasker jeg bilerne i indkørslen.
Og skulle det hele gå galt, så bliver det i garagen, hvor der er afløb ;o)30. august 2015 kl. 23:17 #107478
Anders Bilidt
648 IndlægDejligt at hoere at jeg trods alt havde misforstaaet hvor slemt det stod til. :-)
Saa vasker jeg da bare i indkoerselen.
Lars, hvor i Soeborg holder du til?
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.