Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Kai
    583 Indlæg

Det der med at kunne henvende mig direkte til eks. CE, ved at skrive @ce virker helt og aldeles godt her i Forum, men ovre på Bloggen kan jeg bare ikke få det til at virke.
    Dialogen kommer ganske enkelt ikke frem, heller ikke hvis jeg @sn
    Hvad gør jeg forkert?
    Det er næsten altid en Firefox jeg bruger, men det er mindst 4 forskellige computere, jeg gør det fra.

A VINTAGE RUN
    313 Indlæg

Hej Kai

Der har og er stadig problemer med flere funktioner på viaretro.dk og
    siden har været “angrebet” nogle gange, og efter siden blev optimeret med nyt design, er handlinger som funktionerne ikke genoprettet for alle brugere. Inklusiv jeg selv.

Jeg skriver til personens aktive profilnavn (hvis denne eksistere) ellers det navn der bruges af personen i forums eller artiklen når jeg ønsker at rette henvendelsen her.
    Det fungere udmærket hvis personen syntes min kommentar har en relevans og selv holder sig lidt ajour med det der sket løbende.

Jeg får heller ikke alle kommentar notifikationen i min post, der rettes tilbage igen.
    Jeg tjekker selv aktiviteten daglig på viaretro.dk om jeres kommentar, og holder mig selv orienteret den vej.

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Kai, det er som Njal skriver, en funktion som måtte lukkes ned dengang jeg gennemgik sitet for problemer i forhold til virusangrebet. Egentlig var funktionen ikke et problem i sig selv, men det virkede ikke længere efter hensigten, da flere andre elementer blev opdateret på ViaRETRO.
    Jeg arbejder på at finde en ny måde at få funktionen tilbage…

mvh

Søren Navntoft

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.