Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Hjorthoej
    2 Indlæg

Sidste års hændelser i forbindelse med afprøvning af sundhedssektorens tilbud til apopleksiramte, ældre herrer endte med en tiltrængt justering af vognparken, som indtil da havde været primært motorcykler; 1939 Nimbus med sidevogn og 1977 BMW R100/7. En norsk Volvo Felt (Valp) fra 1965 havde også sneget sig ind i garagen og blev flittigt jagtet rundt i diverse grusgrave og mudderhuller. Og efterfølgende repareret.
    I maj – august 2018 var kørestol og rollator de foretrukne transportmidler, og det stod forholdvis klar at der skulle andre midler til.
    Efter august blev det lægelige kørselsforbud ophævet og så gik jagten ind på hhv. Volvo Amazon og 544. Og ved den lejlighed fandt jeg ud af at ordet “patineret” også kan dække over totalt udbombet. Og så fandt jeg ud af at bilen, jeg aldrig havde forestillet mig at eje – pludselig skulle være det nye inventar i garagen.
    Og den har indtil nu vist sig fra den bedste side; hvis jeg fylder benzin på så kører den når det passer mig. Og uden problemer. Der er selvfølgelig altid noget der skal fikses her og der; det er også det jeg forbinder med et klassisk køretøj.
    Og bilen er en Mercedes 230C fra 1978

Tor Sørdal Brink
    5 Indlæg

Hr. Hjorthoej. Man bliver sådan lidt…. skal man sige tillykke eller, at det er man ked af at høre ?! Din tekst udtrykker i det mindste, at du er kommet godt videre i restitutionen efter din blodprop – tillykke med det og godt gået ihvertfald. Tillykke med bilen også. Den model ser fantastisk ud sådan skråt bagfra, og lige forfra ligner den enhver anden fladtrådt udkørt gammel taxa. Præcis derfor har jeg altid haft det lettere forstyrret med den model – vi kan kalde det ambivalent for lethedens skyld. Kunne du ikke lægge et billede eller to ind for trådens skyld. En tråd bliver altid bedre med billeder. Og fortsat god bedring. Mvh.

Hjorthoej
    2 Indlæg

Hr. Sørdal Brink – tak. det er ren tillykke – og jeg er ovenud tilfreds. Jeg forsøger at få lagt et billede på som kommer under maximumgrænse!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.