Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Leo Jensen
    154 Indlæg

Hej

Jeg kan ikke kommentere på søndagens artikel. Jeg er logget på, og systemet opfører sig sådan set som man skulle forvente ud over mine indlæg ikke dukker op ?

Jeg prøvede i går omkring kl 19 og idag her kl 16:45

Jeg kan se at der er andre der har hul igennem. Vil I checke om jeg er kommet på den sorte liste ? ;o)

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Hej Leo

Dine kommentarer var af systemet blevet fanget som SPAM. Det skyldes, at kommentarerne indholdt flere links. Vi justerer hele tiden på de algoritmer som fanger SPAM. Bare for at illustrerer problemet, så har systemet fanget 866 rigtige SPAM-kommentarer den sidste uge.

Dine kommentarer er nu godkendt og jeg har anført din profil som ikke-SPAM og håber ikke du oplever at være ude i kulden igen.

Jeg har tilladt mig at slette redundante kommetarer som du lavede inden for samme tidsrum.

Beklager ulejligheden

mvh
    Søren Navntoft

Leo Jensen
    154 Indlæg

Tak for det, Søren. Jeg burde nok selv have regnet ud at det var mit link, der gjorde mit opslag mistænkeligt.
    Ville der ske noget ved at give en fejlmelding ? Det ville have lettet frustrationen en hel del

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Ville der ske noget ved at give en fejlmelding ?

Nej, slet ikke. Og den burde være fremkommet, men noget er ikke som det bør…

Jeg vil kigge på det.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.