Forum Biler set til salg rundt om på nettet: Europas bedste køb Kender i denne her GTV? Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt) ← 1 2 Forfatter Indlæg 12. september 2013 kl. 20:50 #56229 Jacob B 216 Indlæg Den lyse er sindsygt flot, og kabinen er et kapitel for sig!!!… Som sagt tidligere er den i mine øjne den helt rigtige både mht motor og karrosse!! 14. september 2013 kl. 09:41 #56253 Svenskeren 28 Indlæg @Jacob B said: Den lyse er sindsygt flot, og kabinen er et kapitel for sig!!!… Som sagt tidligere er den i mine øjne den helt rigtige både mht motor og karrosse!! Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt) ← 1 2 Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.