Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56229
    Jacob B
    216 Indlæg

    Den lyse er sindsygt flot, og kabinen er et kapitel for sig!!!… Som sagt tidligere er den i mine øjne den helt rigtige både mht motor og karrosse!!

    #56253
    Svenskeren
    28 Indlæg


    @Jacob
    B said:
    Den lyse er sindsygt flot, og kabinen er et kapitel for sig!!!… Som sagt tidligere er den i mine øjne den helt rigtige både mht motor og karrosse!!

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.