Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Connoisseur
    243 Indlæg

image-5.jpgDa jeg formoder at ViaRetro’s læsere også er til klassiske både, så er lige en her, som har været til salg i ca.1 – 2 år på DBA. Den koster kr. 395.000,-, men så er der også plads til 15 sovende gæster. jeg synes der er stil over den. Måske kan den virkelig interesserede gøre en god handel, med et hurtigt bud.

Runesten
    222 Indlæg

“Da jeg formoder at ViaRetro’s læsere også er til klassiske både”

Connoisseur
    243 Indlæg

Ja, jeg ved godt at overliggeren ikke er så høj ved alle, men så må man jo prøve at rykke den opad.

Spøg til side.

Jeg er sikker på at se fleste vil synes at det er et spændende, interessant emne når vi først kommer i dybden.

Sådan er det med de fleste emner. Det kan virke dødkedelig i første omgang, men når man bevæger sig ned i substansen, så bliver det spændende.

Runesten
    222 Indlæg

Helt enig. Jeg er ret vild med de gamle Riva både. Mest af udseende. Tror ikke jeg ville vide hvad jeg skulle stille op med en. 

Connoisseur
    243 Indlæg

Jo, selvfølgelig ville du vide hvad du skulle med den.

Du skulle sejle ud til en stille bugt eller vig, med den sødeste pige du kendte, på en rigtig varm sommerdag.

Der skulle du kaste anker, og så bade, for derefter med en flaske kold hvidvinchampagne, nyde en fantastisk dag med bølgernes stille skvulpen mod skroget, i hendes selskab, og evt. en god bog.

Hvorfor ikke nyde livet fuldt ud, med alle dets glæder.

Runesten
    222 Indlæg

Det lyder selvfølgelig ikke værst. 

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

@Runesten said:

Du må da givet være Jyde, Runesten :-)

Runesten
    222 Indlæg

@Ib Erik said:

@Runesten said:

Du må da givet være Jyde, Runesten :-)

Det er nok det sidste man kan beskylde mig for. Jeg er helt enig, det lyder vildt lækkert. Mit svar grunder nok i at før man når dertil har man smidt 500-1.000.000 kr på bordet, og så har man besværet med at få den på land om vinteren, konstant vedligehold osv osv. Altså jeg gad da vildt godt Connoisseurs beskrivelse af en perfekt sommerdag. Jeg ved bare ikke om jeg ville orke alt det andet :)

Vi har i øvrigt altid haft sejlbåd i familien. Til min fars store fortrydelse har det aldrig grebet mig. 

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.