-
ForfatterIndlæg
-
7. januar 2016 kl. 20:18 #113803
Per Einarsson
120 IndlægJeg vil (igen) gerne ned og følge Mille Miglia. Jeg ved ikke om man skal køre hele turen, eller om man bare skal nyde de fede ting: Starten fra Brescia, køre på tværs til fx Siena og Firenze, calme, støde på løbet igen og køre over Futa og Raticofano og se slutningen i Brescia?
Her er korte klip fra 2012, hvor jeg kørte med min ven Gert og en stribe andre Alfa Romeo nørder fra rundt om i Europa. Jeg har ikke været afsted siden …
13. januar 2016 kl. 20:25 #113997
Søren Navntoft
326 IndlægDet ser strålende ud Per, ganske fantastisk faktisk. Selvom jeg mange gange har kørt i området, har det aldrig været på samme tidspunkt som MM. Det MÅ være en ganske særlig oplevelse og jeg kan godt se af din film, at jeg må skrive mig sådan en tur bag øret.
Lad mig høre om I er flere som tager afsted i 2016.
15. januar 2016 kl. 23:43 #114062
AlfaHahn
11 IndlægSøren/Per. Selvfølgelig skal vi da køre turen igen. Det er blevet lidt nemmere at køre hele turen da der er lagt 1 ekstra dag ind i programet i forhold til vores ture i 2011-12-13. Vi kørte den korte tur i 2013 og krydsede over fra østkysten over San Marino, bjergene, ned mod Cortona og til Siena, hvor vi tog imod kortegen og kørte med dem over de berømte pas, og så sluttede vi i Bologna denne gang. Denne rute kan nok bedre lokke koner/kærester med :-) Jeg er bestemt med på en tur til. Det bliver nok ikke i 2016, da jeg lige skal opdrage lidt på en hundehvalp først og vænnet den til at køre langtur i Alfa’en. I 2017 bliver det helt sikkert for mit vedkommende ! Håber vi kan samle et lille eksklusivt felt.
På billedet rammer vi Il Campo pladsen i Siena – det største øjeblik at køre igennem netop den by (desværre er video gået tabt). Vi kan jo holde en foredrags-aften og fortælle røverhistorier og vise billeder som inspitation til nye deltagere :-)15. januar 2016 kl. 23:47 #114063
AlfaHahn
11 IndlægNyt forsøg med mindre billede.
Attachments:
16. januar 2016 kl. 08:30 #114065
Klaus R
143 IndlægDet lyder som en rigtig spændende tur. Om det kan nås i 2016 er nok tvivlsomt – der er jo allerede en del planer.
Med lidt god forberedelsestid, er jeg helt sikkert frisk.
Det kunne være rigtigt hyggeligt at gøre turen i godt selskab, og flere biler.
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.