Viser 4 indlæg - 46 til 49 (af 49 i alt)
  • Forfatter
    Connoisseur
    243 Indlæg

Maserati’n står stille, men Porsche’n er lige så stille undervejs.
    Jeg har kikket billeder på nettet for at finde de rigtige farver til motorrum og interiør. Der bliver ændret lidt i motorrummet, for der var mange variationer af modellen, og foto fra perioden er svære at finde i farver.
    Ur: Heuer Autavia GMT exec.1

Attachments:
    Connoisseur
    243 Indlæg

Porsche 910 byggeriet er løbet ind i et lille problem. Bagdækkene er blevet bløde, og beholder ikke deres dimensioner. Der skal skaffe nye, eller jeg skal løse problemmet med noget fyld indeni.
    Tiden er blevet brugt på en Ferrari 250 LM, et sæt fra Academy, som ikke er supergodt, men resultatet blev OK i forhold til udgangspunktet.

Connoisseur
    243 Indlæg

Problemet med dækkene er løst. Lidt ståluld indeni gjorde tricket, så de holder den rigtige form.
    Så er bare det næste “problem” opstået !
    Byggesættet er ikke konstrueret til at dørene kan åbnes, og det er mit næste arbejdsprojekt på den. Interiør og motor er næsten færdige. Jeg mangler ildslukker og hjelm i Jo Siffert bemaling.

Attachments:
    Connoisseur
    243 Indlæg

Her lige inden sæsonen for 1/1 biler går i gang, blev det “lille” vinterprojekt færdigt. Jeg havde en del besvær med at finde de rigtige overførsels mærker, men det hjalp Min gode ven Niels Elmholt fra Neckcheese Retro Racing mig med, og han kan findes på http://www.racecars.dk

Attachments:
Viser 4 indlæg - 46 til 49 (af 49 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.