Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Per Einarsson
    120 Indlæg

Jeg har nu lavet min ultimative instruktionsvideo til den let øvede RINGER.
    Man får nok ikke så meget ud af videoen, hvis man ikke kan genkende banen, men hvis man har været der i hvert fald een gang, vil man kunne høste al min viden om at køre banen i KLASSIKER.
    Jeg er kommet der mindst en gang om året i de sidste 14 år og kender efterhånden hver et bump, og jeg synes det er et herligt sted.

Per Einarsson
    120 Indlæg

Jeg har nu lavet min ultimative instruktionsvideo til den let øvede RINGER.
    Man får nok ikke så meget ud af videoen, hvis man ikke kan genkende banen, men hvis man har været der i hvert fald een gang, vil man kunne høste al min viden om at køre banen i KLASSIKER.
    Jeg er kommet der mindst en gang om året i de sidste 14 år og kender efterhånden hver et bump, og jeg synes det er et herligt sted.

Jacob B
    216 Indlæg

Hej Per,

Jeg nød begge indlæg omkring ovenstående på http://www.ultimostile.com , og som altid med dine videoer, så er de i høj kvalitet!

14 år… Tiden flyver… Imponerende!

Peter Cocopelli
    79 Indlæg

Meget flot og imponerede stykke arbejde Per. F.ck hvor din video bare får mig til at længes efter farten, lydene, duften, stemningen og adrenalinen som man kun kan opleve det en track-weekend i det grønne helvede – (uden abs, stc, esp tcs, asr eller bremseforstærker for den sags skyld)

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Per for fan’ du har jo overgaaet dig selv!
    Det er jo ganske simpelt verdensklasse det der…
    Virkelig velproduceret film, fantastisk instruktion, og saa er det altsaa bare skoent at se – og ikke mindst hoere – en velkoert klassiker faa lidt stryg rundt om Nordschleife.
    Ihhh… hvor jeg savner det groenne helvede! Jeg maa altsaa snart tilbage i en af mine 02’ere.
    Banen og hele atmosfaeren er jo unik. Jeg fik saerlig helt kuldegysninger af at se dig og din Alfa power sig op af bakken fra Karussell og op til og igennem Hohe Acht. Uden tvivl min ynglingsdel af Ringen!
    Pragtfuld maade at bruge tre kvarter i min sofa… ;-)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.