-
ForfatterIndlæg
-
26. december 2012 kl. 22:39 #51494
Claus Ebberfeld
604 IndlægKære læsere,
Vi er ikke i tvivl om, at I har masser af forslag til, hvordan viaRETRO kan blive bedre. Dem kan I skrive lige hér!
Fordelen ved at skrive dem her (fremfor bare at sende det direkte til os) er, at alle andre læsere kan se forslaget, og måske udbygge på det, skyde det ned eller komme med et helt andet og bedre forslag på baggrund af det første. Det vil vi gerne have – og vi læser dem alle.
Husk bare at vælge en sigende overskrift (altså ikke bare “forslag til hjemmesiden”…) men så konkret som muligt.
Og så lige et lille forbehold: Selvom vi læser alle forslag, betyder det ikke, at vi indfører alt I kommer frem med – bare så I ikke bliver skuffede..
God skrivelyst!
30. december 2012 kl. 11:59 #51845
Morten Alstrup
55 IndlægLad mig sige det med samme – nej, skrive det, for det jeg siger lige nu, hører ingen:
viaRetro er rigtig godt. Og der er masser af guf af hente her. Personligt var jeg daglig besøgende på motorRetro, men en sjælden fugl på spectaMoto, så jeg håber at kunne udvide min horisont.
Det er en rigtig god forbedring med en platform, hvor man kommentere en konkret kommentar, så vi måske undgår – eller udvikler – de tangenter, som har været på det gamle motorRetro. Men kunne man ikke opfordre kommentatorerne til at gøre som eksempelvis Claus Ebberfeld og bruge et profilbillede af det menneske, som kommenterer? Jeg tror, at jeg måske har set nogle af dem, som kommenterer på siden, men ved det ikke, fordi de gemmer sig bag en hjulkapsel, et topstykke eller andet. Og jeg håber, at jeg måske kan sige ‘Hejdaw’ til nogle af dem, der kommenterer, når jeg oplever dem i virkeligheden.
Så det var en opfordring til brugerne. Så er der en lille opfordring til webmastertrioen omkring gallerierne ved hvert indlæg. Overvej at bruge en plug-in som LightBox, for den gør det nemmere at bladre mellem billederne i et galleri. Hele venstre halvdel af et foto fører en tilbage. Højre halvdel fremad.
Fortsæt med det gode arbejde.
30. december 2012 kl. 12:19 #51846
Claus Ebberfeld
604 IndlægTak Morten!
Vi overvejer rigtigt mange ting lige nu, kan jeg godt afsløre. Der er stadig flere NYE ting på tapetet i den nærmeste fremtid, og så sent som i går kom Søren op med en idé, der er så skør og langt ude, at vi er nødt til at prøve den – og det bliver hen i april.
Det med profilbillederne synes jeg man kan tale for og imod: Vi kan jo ikke alle være så fotogene som dig, vel? Nogle af os ligner jo bare mere en hjulkapsel.
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.