Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Flemming Nielsen
    82 Indlæg
     oprindelig tråd:
    https://www.viaretro.dk/forum/diverse-ting-der-ikke-horer-hjemme-andre-steder/vfk-viaretro-fakta-kontrol-hvordan-var-det-nu-lige-det-var/

Claus Ebberfeld said 
    En gang imellem ryger der forkerte data i svinget, og et gælder både i indlæg, i kommentarer og i forum. Nogle tager det ikke så tungt, for nogle gange betyder det vitterligt ikke noget for historien, andre gange betyder det meget – men det er altid ærgerligt, når gode historier afspores af en intens heksejagt på sandheden. Den slags skal derfor foregå herovre, gerne med en kort henvisning til det i de oprindelige kommentarer. 

Formålet med VFK-tråden er at tilfredsstille alle parter: Man kan nu påpege alle de fakta man vil, og den oprindelige afsender af dem kan svare eller lade være. Og dem der er ligeglade, kan også fortsætte med det – uden at blive forstyrret af dem, der ikke er ligeglade. 

Hold tonen i orden. Fakta er fakta, og skal afleveres sagligt som sådan. Ikke med hånlighed og nedgøren. 

@Ryhl said:
    Virkelig god idé, Claus :-) Virkelig kvalitetsløft, hvis vi kan fastholde den …

DEt burde være muligt, hvis bare en af parterne, tager initiativet, og “trækker” den herover !

Først: Ja, ubetinget god idé og enig med Ryhl: “kvalitetsløft, hvis vi kan fastholde den…”

– det er min korte og positive tilkendegivelse. ( men ak, kunne jeg bare tro på den der fastholdelse . . . ) 

For det andet: Claus, du har virkelig gjort mange anstrengelser hid og did i snart 3 mdr. nu, for at vejlede alle brugerere herinde om fornuftig og korrekt anvendelse af de 2 forskellige kommentarmuligheder. Jeg roser dig gerne for din langmodige og konstuktive bearbejdning af forskellige kommentatorer, og håber virkelig at det kan lykkes.

Men, jeg aner også en vis metaltræthed over at gulerodsmetoden stadig overhøres, og at nu står vi/du/i  overfor at være nødsaget til at bruge stokke og moderatormuskler.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.