-
ForfatterIndlæg
-
20. april 2013 kl. 02:58 #51676
Søren Navntoft
326 IndlægMarkedspladsen RUBRIK har brug for Jeres kommentarer og ideer. Her i tråden ser vi gerne I vil sætte ord på disse. Og som altid vurderer vi om det er muligt og rigtigt at medtage det i vores udvikling.
På forhånd tak
20. april 2013 kl. 08:52 #54287
Kai
583 IndlægJeg forstår simpelthen ikke hvad det er du spørger til?
Kan du ikke præcisere spørgsmålet lidt?
20. april 2013 kl. 10:11 #54288
Lars D
127 IndlægJeg surfer bilannoncer døgnet rundt og kender alt til gode og dårlige sider.
20. april 2013 kl. 18:55 #54297
Claus Ebberfeld
604 IndlægKai, Søren har taget forskud på glæderne: I morgen bliver adgangen til RUBRIK fri, og så kan du se hvad han mener. Og give dine input.
20. april 2013 kl. 22:23 #54302
Søren Navntoft
326 IndlægTil Lars
1. Vi synes formatet vi har valgt er godt, men det afhænger jo ganske meget af sælgers evner som fotograf også.
2. Kunne være en god ide med flere tvungne felter. Dog mener jeg en god beskrivelse fra sælgers hånd må kunne forventes.
3. Der ER tvungen prisangivelse på RUBRIK.
4. JA
5. Man skal være registreret ViaRETRO bruger for at kunne lave annoncer i RUBRIK. Vi har lavet en anmeld denne annonce funktion. Den vil dog ikke være slået til her i begyndelsen (lidt problemer i admin systemet).
6. Man skal være registreret ViaRETRO bruger for at kunne lave annoncer i RUBRIK.
7. Kommer helt sikkert senere
20. april 2013 kl. 22:50 #54303
Ryhl
303 IndlægJeg afventer med spænding i morgen ;-)
Det ville selvf. være rart – men det er Viaretro ikke herre over – at folk ikke “glemmer” at slette annoncen, når det annoncerede så ER solgt … evt. også via andre kanaler.
Men det vil selvf. kun, evt. være folk, der skaffer sig log-ind – udelukkende for at få solgt “et eller andet” …
20. april 2013 kl. 22:59 #54304
Søren Navntoft
326 IndlægRyhl, vi har et timer på annoncerne, så de skal fornyes (lige nu efter 40 dage), ellers slettes de automatisk. Det kan hjælpe lidt på den slags problemer.
21. april 2013 kl. 09:59 #54310
Lars D
127 IndlægSå er rubrik annoncerne igang. Det ser fint ud men også lidt kedeligt og konservativt. Jeg er stor fan af BAT hvor læserne kan kommentere biler til salg så her er et kontroversielt forslag:
21. april 2013 kl. 11:10 #54311
Claus Ebberfeld
604 IndlægHej Lars,
Tak for input igen. Og for det “kontroversielle” forslag. Både Søren og jeg er skam også store fans af BAT (http://bringatrailer.com/ for ikke-indviede), men det er noget andet: BAT samler jo biler til salg fra alle mulige kanaler, og bringer dem lige præcis til debat. Men RUBRIK er ikke en debatblog, og vi har besluttet, at man ikke skal kunne kommentere på biler til salg i selve RUBRIK.
Men som du ved hylder vi bestemt tanken om udstrakt videndeling, OGSÅ – og måske endda i særlig høj grad – om biler til salg. Efter vores mening skal brugernes debat om en given bil bare langt hellere køre i forum, hvor der også allerede er en oplagt tråd til det – “https://www.viaretro.dk/forum/biler-set-til-salg-rundt-om-pa-nettet-europas-bedste-kob/”. Det er et frisk forslag at købe lygterne før bilen, ellers!
21. april 2013 kl. 22:30 #54333
Lars D
127 IndlægHej Claus jeg er ikke helt enig. Det er for bøvlet og usystematisk at skulle kommentere biler til salg i forum. Det er meget hurtigere, nemmere og morsommere at gøre det under annoncerne, men måske annoncørerne ikke er så glade for at deres biler bliver kommenteret.
21. april 2013 kl. 23:50 #54336
Claus Ebberfeld
604 IndlægDet ved jeg godt. Men på salgsannoncerne mener jeg ikke, at der skal kommenteres for sjov. Hvis man er interesseret nok i bilen til at ville vide mere, så kan man gøre noget for det. Ellers er man ikke interesseret nok.
21. april 2013 kl. 23:54 #54337
Claus Ebberfeld
604 IndlægMen held og lykke med Carelloerne. Jeg er ikke overbevist om din nye strategi, men er helt med på, at du nødvendigvis må prøve noget nyt. Jeg tror du inderst inde er Porschemand!
22. april 2013 kl. 19:20 #54350
Lars D
127 IndlægMan kan aldrig helt vide hvad man er indeni men jeg er ikke sikker på det er et kønt syn. Porschemand kunne jeg sagtens leve med at være hvis nogen tilbyder mig en fin 1968 911/12 targa, der ikke koster spidsen af en jætjawer, men jeg er jo mere til Italiensk renæssance end sydtysk barok så det trækker nok mere syd for alperne. Men lige nu er der faktisk noget andet i sigte så måske det alligevel bliver en spændende sommer i garagen.
22. april 2013 kl. 21:09 #54357
Claus Ebberfeld
604 IndlægBare du over mig kun at kontakte sælgere i RUBRIK, hvis du tror du vil købe deres bil.
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.