Forum Biler set til salg rundt om på nettet: Europas bedste køb Sahara Gold Opel GT renoveret til original stand -1969 LHD på Ebay
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Da jeg nu alligevel var på Ebay.co.uk kiggede jeg mig lige omkring, og denne Opel GT synes jeg virker interessant: Det er længe siden jeg har set en så original en, og det ser pænt ud på billederne – selv farven er helt rigtig. Med to dage tilbage er den i 5.600£.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=251262843399&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:watchlink:top:en

Kim Nielsen
    17 Indlæg

Den ser ret fin og original ud. Så mangler den bare det tidstypiske udstyr alle Opel’er havde da jeg var knægt: kolort hen ad siderne. Husk også at være iført en brun kansas arbejdsdragt når du kører i den, selvfølgelig kombineret med en hat der tydeligt signalerer bondeknold. Du må ALDRIG køre over 60, og skal file rigeligt på koblingen. Synd den har det ry, men derfor vil den aldrig friste mig.

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

@Kim Nielsen said:
    Den ser ret fin og original ud. Så mangler den bare det tidstypiske udstyr alle Opel’er havde da jeg var knægt: kolort hen ad siderne. Husk også at være iført en brun kansas arbejdsdragt når du kører i den, selvfølgelig kombineret med en hat der tydeligt signalerer bondeknold. Du må ALDRIG køre over 60, og skal file rigeligt på koblingen. Synd den har det ry, men derfor vil den aldrig friste mig.

Jeg husker nu ikke, at GT’en havde det ry.
    Tværtimod, var det en udpræget bybil.

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

En GT var den første klassiske bil jeg prøvede overhovedet. Sammen med min far. Mit kørekort var dårligt tørt endnu. Den kørte godt. Som en mini-GT. Langt bedre end den GT6, som jeg så endte med flere år senere. 

Men enig, dens image var problematisk i mange år. Det tror jeg nu nok sådan en pivoriginal guldfætter er kommet godt henover. 

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.