Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Anders Bilidt
    648 Indlæg

Kun én dage og 6 timer tilbage af denne auktion.
    Hvordan kan den kun være budt op i liiiige over kr. 18.500,- ??
    Det begriber jeg ganske enkelt ikke!

http://bringatrailer.com/listing/1968-toyota-corona-deluxe/

Fristende… ;-)

Peter Bødker
    50 Indlæg

Fokus, Anders. Fokus… ;-)

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Det er jo en fin vogn, men inden den er på DK plader løber den også op…
    Kan den konkurrere med Truenoen – nej?
    Kan den konkurrere med 02erne – nej?

Jeg kan kun gentage Peters ord: “Fokus, Anders. Fokus”.

Anders Bilidt
    648 Indlæg

HeHe… I har selvfoelgelig ret de Herrer. Men problemet er jo bare at jeg i den grad mangler fokus. Der er bare alt for meget som frister…

– Jeg vil, maa og skal eje en Montreal.
    – Jeg kan bare ikke glemme min gamle Imp Sport – taenk engang om jeg kunne koebe den tilbage en dag…
    – Saa er der min Europa Twincam droem!
    – En Sunbeam Tiger har jeg heller ikke kunne faa ud af hovedet, siden jeg proevede min kammerats i Oxford for omkring 14 aar siden.
    – En tidlig Fulvia ville ogsaa vaere spass.
    – Men pyha… hvor jeg ogsaa savner min Trueno!
    – Hmmmm…. hvad med en Ginetta G15?
    – Eller skulle jeg heller bruge pengene paa endelig at faa min BMW 3,0S tilbage paa gaden efter 17 aar i en lade?
    – Tjaaa… og saa er der min ultimative Japser-droem – en af de 554 haandbyggede Nissan Silvia 1600 Coupe (CSP311).

Arghhh… jeg kunne jo blive ved!!
    Og midt i alt den forvirring, saa dukker der saadan en fin Corona op. Jeg var faktisk meget taet paa at koebe en fin hvid Corona som denne fra Sverige for omkring 5 – 6 aar siden. Det skete dog ikke. Og nu staar denne saa – baade i bedre stand og en bedre farve – og frister med sin taabeligt lave pris!!

FOKUS…!!!

Peter Bødker
    50 Indlæg

Gætter på, du vil forekomme en smule forvirret og rastløs her de næste 3 timer og 32 minutter…

Anders Bilidt
    648 Indlæg

He! Jeg gaetter paa at du har ret… :-D

holmen
    456 Indlæg

Men Anders – du kan købe en der er hvid i Norge til kun 39k af den norske slags. Eller så er der også en fin Datsun 1600 til salg, godt nok lidt dyrere, men samme farve som den blå Corona.

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Den blev solgt til Corvair-Barry for 3752 $.

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Jeg gjorde det eneste fornuftige, og distraherede mig selv ved at tage ned i AutoGalleriet for at rode lidt omkring min NullZwei. Saa var jeg optaget af noget andet, og kunne lade amerikanerne om at byde loes paa den fine Corona.
    Men jeg maa sige at Corvair-Barry fik sig en fandens fin Nippon klassiker for soelle kr. 25.600

Naa. Fokus… ;-)

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.