Forum Diverse: Ting der ikke hører hjemme andre steder Streetfood og Dækspark eller noget?
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Daniel Read
    31 Indlæg

Jeg var for første gang på papirøen her på et par uger siden – og den store hal med diverse streetfood boder i gamle campingvogne/containere mm. var fantastisk..

Så tænkte jeg hvor mon man kan nyde lignende type spise – med sin klassiske bil ? Fish and chips på Toldboden er lækkert, men er der andre ting i samme dur? Eller skulle man få overbevist et par food trucks om at stille op hvor man kunne parkere?

Findes stederne allerede?

Leo Jensen
    154 Indlæg

`Karolinetræf i Middelfart nær den gamle Lillebæltsbro 1. søndag i måneden kan ikke være langt fra det du søger ?

http://www.dvk-fyn-broby.dk/332878844

Daniel Read
    31 Indlæg

Nu kan en pølse (det er der også på papirøen) jo godt være ganske fin, men der ikke helt det jeg efterlyser.

Jeg ville gerne se barren hævet lidt i det bilnetværk jeg selv frekventerer og skubbe lidt på i den kommende sæson.. kan være det er nemmere at finde et spisehus med god parkering/udsigt end decideret “lækker” street-food med god mulighed for parkering etc…

Jeg ved at viaretro har mange entusiaster som vægter kvalitet højt, derfor mit spørgsmål.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.