Forum ViaRETRO Forslag til ViaRetro – idéer til hjemmesiden og dette forum Tagging af brugere i kommentarer til daglige indlæg
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Søren Navntoft
    326 Indlæg

Peter Bødker skrev: “Var det nemmeste ikke, at brugernavnet blev vist ved ‘mouseover’ på brugernavnet eller profilbilledet? Så kan man vel lure det der, mens man skriver sin besked?”

Jo Peter du har ganske ret. Jeg er igang med at gøre dette lidt fixere idet WordPress standarden er lidt kluntet.Jeg er ganske langt, men har lige nu andre ting som har større prioritet, men jeg vil gerne havde det færdigt da jeg synes det er en vigtig funktion.

jewer
    894 Indlæg

Det lyder dælme godt Søren :>)

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Hej Alle

Jeg tog mig lidt sammen i går aftes og programerede lystigt på funktionaliteten som navngiver denne tråd. Jeg har lagt en testversion op og det kører nu under de daglige indlæg.

Hvis du er reistreret bruger og logget ind, kan du tagge en af dem som har lagt en kommentar under indlæg ved at skrive @ herefter dukker en dropdown op osv. Resten giver vist sig selv.

Beklager hvis der skulle være bugs, men lad os lige se hvordan det går.

Peter Bødker
    50 Indlæg

Sejt! :-)

”If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.” – Edsger Dijkstra

jewer
    894 Indlæg

Det er fanname i orden Søren:>)

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Det du har lavet Søren, virker glimrende, men det kunne være smart om postens hovedforfatter(e), f.eks. du selv eller Claus, også var med på listen.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.