Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anders Bilidt
    648 Indlæg

Som nogle af jer maaske husker, saa opfyldte jeg sidste sommer en af mine ultimative droemme, da jeg endelig fandt og ikke mindst erhvervede mig en sjaelden 66’er BMW 1600-2. Foerste aar af 02 produktion!
    Den blev hentet i Nordsverige og vores roadtrip hjem til DK blev foreviget her paa ViaRETRO’s sider.

Min interesse for disse specielle 02’ere har kun acceleret siden jeg selv er blevet ejer.
    Det har foert til at jeg har oprettet et ’66 Register, og sammen med det proever jeg at samle saa meget ’66 specifikt info som overhovedet muligt. Yup, vi er her ude i noerderi af den mest ekstreme kaliber. ;-)
    Nu ved jeg godt at det naeppe er her paa ViaRETRO’s forum, at jeg finder andre ejere af en ’66 BMW 1600-2. Til at starte med fordi min er den eneste i DK. Men alt andet lige, saa er vi vist alle en flok haardtramte klassikertosser, saa jeg taenkte, at det da var muligt, at der alligevel var en eller to af jer, som synes det kunne vaere underholdende at noerde lidt over et stykke vigtigt BMW historie. I givet fald saa ligger det hele offentligt tilgaengeligt paa det engelske 02forum. Snup en stor kop mokka, saet jer godt til rette og nyd lidt tysk noerderi… :-D

http://www.02forum.co.uk/viewtopic.php?f=35&t=8603

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

“First public presentation”…, og så virker de nu ikke synderligt entusiastiske :-(

Godt arbejde, Anders !!!

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Thx Ib Erik… ;-)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.