-
ForfatterIndlæg
-
16. april 2016 kl. 16:51 #118354
lynibyen
7 IndlægSå blev det tid til at introducere mit sommerkøretøj:
Jeg havde først sigtet efter en veteran, og har prøvekørt Alfa Junior, Mercedes SL og lidt andet, men sagen er den at jeg bor i hjertet af København og har 20km til værkstedsfaciliteter… Ved nærmere overvejelser valgte jeg at prioritere pålidelighed, så må veteranerne vente til jeg får mine egne værkstedsfaciliteter en gang i fremtiden – Jeg holder vejret, og håber jeg ikke får sparket fra dette fora indtil da!
Det lykkedes mig at finde en importeret BMW e36 325i, ab fabrik stand 1. ejers med kun 73000km på bagen i Mauritius blau og sort læderkabine.
Med en alder på blot 22år kan den ikke kaldes veteran, og ej heller youngtimer. Vognen er fra en tid hvor bordeaux, lilla og karry farve var moderne, helst blandet sammen vel og mærke. Frygteligt – og faktisk også udfordrende, for det betyder det ikke er let at finde et flot eksemplar.Attachments:
20. april 2016 kl. 14:05 #118449
Soren W
390 IndlægHej Thomas, det er da en fantastisk fin BMW du har anskaffet der. Og når man skal have en klassisk velkørende cabriolet, har du nok valgt en af de mest velkørende og driftssikre.
Jeg har selv haft Peugeot 205 CTI og Golf GLI cabriolet, og de kører nok ikke så godt som BMWen, men når kalechen er foldet tilbage betyder det mindre.God sommer med den…
25. april 2016 kl. 19:37 #118668
Anders Bilidt
648 IndlægTillykke med din fine E36 cab!
Jeg koerte i fire aar i en 4-doers E36 325i, som jeg var voldsomt glad for. Det er uden tvivl en rigtig fin vogn, og heldigvis fra en tid lige foer alle BMW’er eksploderede med elektronik og dertilhoerende overvaegt.
De fleste E36’ere er desvaerre blevet voldskamferet i dag, men det ser ud til at du har fundet dig et sjaeldent velbevaret eksemplar. Nyd den og pas godt paa den…
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.