Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Forfatter
    jakob356
    170 Indlæg

Lige hjemme fra 4000 kms tur til Italien i moderne bil med AC, VSC, ESP, ABS, OSV – og en masse plastic, drømmer jeg bare om at komme i garagen og starte en af mine gamle drømmebiler, der allerede står der. Men når det har lagt sig drømmer jeg også om:

Saab 96, bare en almindelig 2 dørs og den må gerne være fra oppe i 70’erne med parkbænk-kofangere, måske endda orange eller grøn?

Lotus Esprit, ikke alt for ny og gerne hvid. Måske knapt så realistisk, men de er da set under 200K af og til, og hvis jeg lige ommøblerer lidt på finanser og diverse antikt jern…

Lancia Flavia Coupe fra 1969 og frem. Den stilfulde Karmann-agtige er bare SÅ pæn!

Hymer 500-serie camper fra mellem 1981 og 1986, beige med brune striber og Mercedes diesel undervogn. Det er nok lidt af en sommerdrøm, men efter mange VW rugbrød kunne det være sjovt og hyggeligt at prøve en større retro-husbil.

Rover P5B Jeg er ikke kræsen om det er Coupé eller Saloon, men den skal helst være mørkeblå med hvidt læder.

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Realistisk ?
    Det er den slags, der medfører kronisk depression !
    Og medfører at jeg bliver helt blank på, hvad det dog skulle være ?

For tiden er jeg helt vildt forelsket i en Fiat Ritmo, men der går 6+ måneder, inden jeg kan hoste de nødvendige 10-11K kroner op og så er den selvfølgelig væk.

Og hvad det ellers kan være, aner jeg overhovedet ikke.

Tror bare jeg fortsætter min depression…

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.