-
ForfatterIndlæg
-
4. oktober 2013 kl. 17:18 #51812
stefan
147 IndlægHej drenge
29. oktober 2013 kl. 22:19 #56871
stefan
147 IndlægTroede I kom lidt ud drenge :) Jeg vender tilbage til sommer, hvis jeg har fundet noget spændende :)
30. oktober 2013 kl. 10:02 #56874
jewer
894 IndlægHvis det var mig ville jeg blive i Tyskland så langt som overhovedet muligt. Den smule jeg har kørt i Holland og Belgien – og det ligger 7 – 10 år tilbage – har lært mig to ting. De belgiske motorveje er bulede ad helvede til – og der er sindssygt meget trafik i Holland.
30. oktober 2013 kl. 22:50 #56883
stefan
147 IndlægPrøver lige at se om jeg kan få uploadet et svar – har prøvet et par gange…
6. november 2013 kl. 16:44 #56963
AllanMB170
28 IndlægGod ide! Måske en god ide at finde nogle gode høreværn til drengen.
Har været på turen med datteren, og i den alder høre de stadig godt :)
6. november 2013 kl. 20:02 #56970
jewer
894 IndlægSådan er børn så forskellige. Jeg har haft knægten med ad Autobahn til Oldtimer Grand Prix i en 2-liter Giulia med åbne tragte, big bore udstødning og absolut ingen lyddæmpning. Han syntes det var skægt – også med 6.500 omdrejninger i minuttet i 5. gear:>)
6. november 2013 kl. 20:21 #56973
AllanMB170
28 Indlæg@jewer said:
Sådan er børn så forskellige. Jeg har haft knægten med ad Autobahn til Oldtimer Grand Prix i en 2-liter Giulia med åbne tragte, big bore udstødning og absolut ingen lyddæmpning. Han syntes det var skægt – også med 6.500 omdrejninger i minuttet i 5. gear:>)Det har du ret i, men hvis man er der i 2 dage, så er det godt, om ikke andet når/hvis man skal sove :)
6. november 2013 kl. 22:06 #56976
stefan
147 IndlægKnægten har skam høreværn ! Dejligt hvis han kan få lidt ro, hvis det skulle blive påkrævet.
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.