Forum Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? Tur til le mans med knægten – checkpoints?
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #51812
    stefan
    147 Indlæg

    Hej drenge

    #56871
    stefan
    147 Indlæg

    Troede I kom lidt ud drenge :) Jeg vender tilbage til sommer, hvis jeg har fundet noget spændende :)

    #56874
    jewer
    894 Indlæg

    Hvis det var mig ville jeg blive i Tyskland så langt som overhovedet muligt. Den smule jeg har kørt i Holland og Belgien – og det ligger 7 – 10 år tilbage – har lært mig to ting. De belgiske motorveje er bulede ad helvede til – og der er sindssygt meget trafik i Holland.

    #56883
    stefan
    147 Indlæg

    Prøver lige at se om jeg kan få uploadet et svar – har prøvet et par gange…

    #56963
    AllanMB170
    28 Indlæg

    God ide! Måske en god ide at finde nogle gode høreværn til drengen.

    Har været på turen med datteren, og i den alder høre de stadig godt :)

    #56970
    jewer
    894 Indlæg

    Sådan er børn så forskellige. Jeg har haft knægten med ad Autobahn til Oldtimer Grand Prix i en 2-liter Giulia med åbne tragte, big bore udstødning og absolut ingen lyddæmpning. Han syntes det var skægt – også med 6.500 omdrejninger i minuttet i 5. gear:>)

    #56973
    AllanMB170
    28 Indlæg

    @jewer said:
    Sådan er børn så forskellige. Jeg har haft knægten med ad Autobahn til Oldtimer Grand Prix i en 2-liter Giulia med åbne tragte, big bore udstødning og absolut ingen lyddæmpning. Han syntes det var skægt – også med 6.500 omdrejninger i minuttet i 5. gear:>)

    Det har du ret i, men hvis man er der i 2 dage, så er det godt, om ikke andet når/hvis man skal sove :)

    #56976
    stefan
    147 Indlæg

    Knægten har skam høreværn ! Dejligt hvis han kan få lidt ro, hvis det skulle blive påkrævet.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.