Forum Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? Vil du med TNT til Sixtyfivers race 3/9?
Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #123104
    holmen
    456 Indlæg

    Satser på afgang fra Vissenbjerg cirka 17:30 for at nå færgen til Als.
    28440098

    #123237
    Per Einarsson
    120 Indlæg

    Det gik iøvrigt rigtig godt med den lille Giulietta. Langsomst i træningen. Q15 i Kvalifikationen med en 2,2 sek forbedret tid. P9 i løbet, kun 0,4 sek bag P8 – ud af 16 startende, hvoraf tre udgik med defekt.

    Løbet var 40 minutter med tvunget pitstop – og det var i skumringen/mørke.

    Sidset omgang: Volvo bremser senere - Giulietta laver sling-shot, men Volvo vinder.

    #123240
    holmen
    456 Indlæg

    Genial week-end. Ren nydelse – elementerne på nært hold. Bensin, motorlarm, varme Dunlop Racing dæk, lyden af de hårde opbremsninger, kolde fadbamser, regn, sol, blæst, kammaratskab, røverhistorier, regnvåd sovepose, Neskaffewannabe …
    Jeg vender tilbage …

    Attachments:
Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.