Forum Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? Vil du med TNT til Sixtyfivers race 3/9?
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #122839
    Per Einarsson
    120 Indlæg

    The olden days
    Jeg har meldt mig til Sixtyfivers Night Race på Padborg Park lørdag 3/9-2016.
    Vi er nogle stykker som kører (ja, kører uden trailer) fra Sjælland fredag efter middag, og du er inviteret med, hvis du har lyst. Turen går via min mekaniker på Fyn, hvor jeg lige skal have friske Dunlop Racing på fælgene.
    Dernæst kører vi til Bøjden og sejler over til Fynshav på Als. Ideen er at handle ind et sted og køre til Padborg Park, hvor vi slår Ultimostile RACING teltet op i Sixtyfivers paddock – og så står den på hygge og pral.
    Man kan sove i sovepose i teltet, som kan lukkes helt til – så man ikke dør i frosten, hvis vejret er dårligt.
    Der er mange klasser og opvisningsløb (men jeg følger ikke med i moderne biler). Sixtyfivers har træning over middag, tidstagning sidst på eftermiddagen, barbecue først på aftenen og race i 45 minutter (med et pitstop/kørerskifte) i skumringen.
    Man kan køre hjem når man vil eller blive og overnatte til søndag – det er op til en selv.
    Interesseret? :)

    #122840
    Ole Wichmann
    815 Indlæg

    Jeg kommer og hepper, det er jo kun én gang du debuterer i baneracing.
    Jeg har vedhæftet programmet, der også kan findes på padborgpark.dk.

    Attachments:
    #122842
    Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

    Det er en brandgod idé, Per, og man kan kun kun håbe, at den trækker flere med sig. Selv ville jeg gerne, men jeg skal jo arbejde (med nogle af de omtalte moderne klasser).

    Sixtyfiversfeltet ind i skumringen kan virkelig ikke andet end at blive genialt godt!

    #122843
    jewer
    894 Indlæg

    Jeg er vanvittigt interesseret – men jeg har desværre en anden aftale d. 3/9:>(. Go’ vind med banedebuten.

    #122845
    holmen
    456 Indlæg

    Fantastisk – jeg er på. Tager med fra den spæde start og helt til den bitre ende. Regner med at følge vejen fra Nordsjælland, skrå over Sjælland, over broen (er den blevet gratis?) og så til pitstop med dækskifte på Fyn. Glæder mig til turen ned til færgen og ikke mindst til at åbne et par gode flasker medbragt fra sommerens køretur til Piemonde. Mon der er nogle som kører med og som tænker i udstyr til bespisning mm.

    Det bliver en episk tur …

    Genialt Hr. Einarsson

    Attachments:
    #122855
    Anders Prip
    102 Indlæg

    Jeg er interesseret!

    Jeg havde oprindeligt tænkt at tage derned lørdag med en kammerat; er der plads i teltet evt. til ham også?

    #122870
    Per Einarsson
    120 Indlæg

    ja, klart Anders.
    The more, the merrier!
    Vi crasher bare på liggeunderlag i teltet.

    Jeg tror vi kommer til at følges med Nørrebro Racing og vi tager kl 19 færgen til Als …

    #122877
    Bo
    44 Indlæg

    Hej Per,
    Genialt tiltag støtter fuldt ud konceptet TNT og Sixtyfivers. Som du kan se på vedhæftede billeder er jeg indisponibel til TNT race for nuværende.

    Venlig hilsen

    Bo

    Attachments:
    #122879
    Bo
    44 Indlæg

    flere billeder

    Attachments:
    #122881
    Bo
    44 Indlæg

    prøver lige igen

    #122882
    Bo
    44 Indlæg

    kan ikke uploade flere billeder lige nu

    #122887
    Bo
    44 Indlæg

    nu virker det håber jeg

    #122890
    Bo
    44 Indlæg
    #122896
    Anders Bilidt
    648 Indlæg

    Det lyder daelme hygsomt!!
    Gid jeg kunne lege med, men der er jo nok lige lovligt langt fra England til DK for at vaere tilskuer og supporter.
    Havde jeg nu kunnet koere med selv, saa havde det jo vaeret en anden sag, men ejer desvaerre ikke en bil som er gammel nok til Sixtyfivers…
    Men held og lykke med dit debutloeb Per!! ;-) Jeg haaber at du vil forkaele os med endnu en af dine fremragende videoer efterfoelgende?

    #123103
    Anders Prip
    102 Indlæg

    Jeg er definitivt interesseret og på! Hvornår er der afgang fra Skallebølle?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.