-
ForfatterIndlæg
-
26. august 2016 kl. 12:47 #122839
Per Einarsson
120 Indlæg
Jeg har meldt mig til Sixtyfivers Night Race på Padborg Park lørdag 3/9-2016.
Vi er nogle stykker som kører (ja, kører uden trailer) fra Sjælland fredag efter middag, og du er inviteret med, hvis du har lyst. Turen går via min mekaniker på Fyn, hvor jeg lige skal have friske Dunlop Racing på fælgene.
Dernæst kører vi til Bøjden og sejler over til Fynshav på Als. Ideen er at handle ind et sted og køre til Padborg Park, hvor vi slår Ultimostile RACING teltet op i Sixtyfivers paddock – og så står den på hygge og pral.
Man kan sove i sovepose i teltet, som kan lukkes helt til – så man ikke dør i frosten, hvis vejret er dårligt.
Der er mange klasser og opvisningsløb (men jeg følger ikke med i moderne biler). Sixtyfivers har træning over middag, tidstagning sidst på eftermiddagen, barbecue først på aftenen og race i 45 minutter (med et pitstop/kørerskifte) i skumringen.
Man kan køre hjem når man vil eller blive og overnatte til søndag – det er op til en selv.
Interesseret? :)26. august 2016 kl. 13:50 #122840
Ole Wichmann
815 IndlægJeg kommer og hepper, det er jo kun én gang du debuterer i baneracing.
Jeg har vedhæftet programmet, der også kan findes på padborgpark.dk.Attachments:
26. august 2016 kl. 19:15 #122842
Claus Ebberfeld
604 IndlægDet er en brandgod idé, Per, og man kan kun kun håbe, at den trækker flere med sig. Selv ville jeg gerne, men jeg skal jo arbejde (med nogle af de omtalte moderne klasser).
Sixtyfiversfeltet ind i skumringen kan virkelig ikke andet end at blive genialt godt!
26. august 2016 kl. 20:32 #122843
jewer
894 IndlægJeg er vanvittigt interesseret – men jeg har desværre en anden aftale d. 3/9:>(. Go’ vind med banedebuten.
26. august 2016 kl. 23:27 #122845
holmen
456 IndlægFantastisk – jeg er på. Tager med fra den spæde start og helt til den bitre ende. Regner med at følge vejen fra Nordsjælland, skrå over Sjælland, over broen (er den blevet gratis?) og så til pitstop med dækskifte på Fyn. Glæder mig til turen ned til færgen og ikke mindst til at åbne et par gode flasker medbragt fra sommerens køretur til Piemonde. Mon der er nogle som kører med og som tænker i udstyr til bespisning mm.
Det bliver en episk tur …
Genialt Hr. Einarsson
Attachments:
27. august 2016 kl. 08:31 #122855
Anders Prip
102 IndlægJeg er interesseret!
Jeg havde oprindeligt tænkt at tage derned lørdag med en kammerat; er der plads i teltet evt. til ham også?
27. august 2016 kl. 23:14 #122870
Per Einarsson
120 Indlægja, klart Anders.
The more, the merrier!
Vi crasher bare på liggeunderlag i teltet.Jeg tror vi kommer til at følges med Nørrebro Racing og vi tager kl 19 færgen til Als …
28. august 2016 kl. 12:07 #122877
Bo
44 IndlægHej Per,
Genialt tiltag støtter fuldt ud konceptet TNT og Sixtyfivers. Som du kan se på vedhæftede billeder er jeg indisponibel til TNT race for nuværende.Venlig hilsen
Bo
Attachments:
28. august 2016 kl. 12:20 #122879
Bo
44 Indlægflere billeder
Attachments:
28. august 2016 kl. 12:22 #122881
Bo
44 Indlægprøver lige igen
28. august 2016 kl. 12:25 #122882
Bo
44 Indlægkan ikke uploade flere billeder lige nu
28. august 2016 kl. 15:04 #122887
Bo
44 Indlægnu virker det håber jeg
Attachments:
28. august 2016 kl. 15:08 #122890
Bo
44 Indlægde sidste billeder
28. august 2016 kl. 19:41 #122896
Anders Bilidt
648 IndlægDet lyder daelme hygsomt!!
Gid jeg kunne lege med, men der er jo nok lige lovligt langt fra England til DK for at vaere tilskuer og supporter.
Havde jeg nu kunnet koere med selv, saa havde det jo vaeret en anden sag, men ejer desvaerre ikke en bil som er gammel nok til Sixtyfivers…
Men held og lykke med dit debutloeb Per!! ;-) Jeg haaber at du vil forkaele os med endnu en af dine fremragende videoer efterfoelgende?1. september 2016 kl. 10:49 #123103
Anders Prip
102 IndlægJeg er definitivt interesseret og på! Hvornår er der afgang fra Skallebølle?
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.









