Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Klaus R
    143 Indlæg

Hej derude

Jeg har netop udvidet klassikerbeholdningen, og har dermed fået et lidt akut problem med pladsen i garagen. Den var i forvejen udfordret, men er nu overskredet.

Jeg søger derfor en plads til vinteropbevaring af en bil. Ikke en arbejdsplads, kun et sted at opbevare den.
    Bare et hjørne i et tørt og frostfrit (og gerne let opvarmet) lagerrum/garagefællesskab/værksted, hvor den kan stå under sit dækken til foråret melder sin ankomst. Og er der plads til to, vil det heller ikke gøre noget.

Jeg bor selv i Nordsjælland, og er derfor mest interesseret i noget nord for København.

På sigt må det gerne kunne blive mere permanent, da problemet jo sådan set ikke går væk, selv om det er sommer…

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Citroen SM eller Alfa Romeo Montreal?

Klaus R
    143 Indlæg

Det er i hvert ikke en SM, selv om sådan en da er ret lækker.
    Og det er heller ikke en Montreal – endnu……..

Mere følger, men jeg mangler altså stadig ret akut en plads – og på sigt to. Specielt fylder sådan en Fiat Dino Coupé noget mere end de små Alfa’er.

holmen
    456 Indlæg

Klaus – jeg vile ønske at jeg havde et tørt og varmt hjørne her på gården – vill være fint at blive nød til at tjekke at bilerne havde det godt hver dag ;-) Men som du nok kan se af arbejdsforholdene ved gearkasseombytning så er der både koldt, fugtigt, beskidt og gustent der hvor jeg holder.

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Og Djursland er jo nok lidt langt væk. Til gengæld er det lige ved siden af Ring Djursland, hvilket kunne være relevant, hvis det er en trackdayvogn du har anskaffet dig :-)

Jacob B
    216 Indlæg

Mit svar forsvandt (igen)???

Hvis du ikke har fundet en løsning inden jeg er tilbage fra ferie (4. Januar), så kan jeg måske finde plads i hallen i firmaet i Ballerup (tør og frostfri).

God Jul & Godt Nytår

Jacob

Klaus R
    143 Indlæg

Jacob – problemet opstår først medio januar, så du bliver helt sikkert kontaktet.
    Holder selv jule/nytårsferie, så vi høres ved i 2016 ;o)

Og nej Ebberfeld – den er bestemt ikke til trackdays..

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Det må så blive den næste, Klaus :-)

Klaus R
    143 Indlæg

Nja. Nu hvor Alpinen er solgt, bliver 2016 nok ikke det vildeste Track-Day år for mig.
    Det er ikke lige sådan en bil der toppen ønskelisten lige nu.

Lars Engel
    1 Indlæg

Hej

Jeg har en tør og tempereret hal i det næsten nordsjællandske (Jærgerspris) hvor der er plads. Det selvfølgelig kun hvis du ikke har noget imod at dele med Porsche, Fiat og Jaguar.
    Du kan kontakte mig på 28116594 eller mail gsengeldk@gmail.com.

Mvh / Lars

Finn Jørgensen
    1 Indlæg

Hej Lars

Hvad er prisen for din vinteropbevaring og hvad koster hele året, hvordan er mulighederne for til- og frakørsel når det måtte passe en ??

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.