Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    stefan
    147 Indlæg

Endelig er det blevet vinter (jeg sidder i småland med sne lige pt) Jeg tænkte om jeg er den eneste, der bare skal lave småting i vinterpausen? jeg skal “renovere” min strømfordeler. Tror den trænger, da tændingstidspunktet hopper en smule rundt. Derudover kunne et sæt nye dæk være en god ide tror jeg (bare ikke så sjovt..) På Mc siden skal min Ducati monster have nye nåledyser og klodser foran – det er det. Er der andre der måske kun skal hygge inden foråret??
    Havde også tænkt mig at overveje en omgang hillclimb. Men på hillclimb kurset fik jeg at vide, at jeg landende mellem to klasser. ikke std nok til std vogne (kl A)og ikke race nok (bur mm) til den anden klasse (kl B). Så det må blive ved tanken

A VINTAGE RUN
    313 Indlæg

Hej Stefan.
    Det kunne være spændende osse at følge dig lidt undervejs med de ting du gør og skal have gjort ved dine køretøjer. Kunne du finde på at oprette et forum herinde, med dine projekter? Bare lidt tekst og foto?

Mvh.
    Njal

stefan
    147 Indlæg

Jo det kunne da godt tænkes. Nu er det jo (heldigvis) i småtingsafdelingen, men jo det kan jeg da godt prøve!

Leo Jensen
    154 Indlæg

Jeg har fået lavet en liste. Det er da en start…

stefan
    147 Indlæg

Ja der kommer faktisk mere på, når man laver en liste. Måske man skulle komme i gang snart :)

stefan
    147 Indlæg

Jeg er også gået i gang med min liste. Den bliver bare længere og længere.. Derudover har jeg en fransk og en italiensk dagligdagsbil. De er henholdsvis 18 og 14 år gamle.. Så er der også lidt og lave der, hvis man keder sig :)

Attachments:
    Ole Wichmann
    815 Indlæg

Mit nytårsforsæt bliver at jeg skal have min MGB startet. Den har ikke villet starte siden sæsonen sluttede. Min mistanke retter sig mod Weber karburatoren der skal ses efter og måske have et nyt pakningssæt. Derefter må jeg hellere se at få monteret det sebringpanel jeg har haft liggende i et par år, det erstatter bagkofangeren. Derudover skal den serviceres hele vejen rundt, så den er klar til sæson 2019 i MG Sport og Hillclimb.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.