-
Skaanning commented on the post, Næsten lige så sjælden som en Manta 400: 1,2N 8 år, 7 måneder siden
Som @wentzel siger, var 1,2 vel henvendt til dem, som kunne lide looket, men ikke ønskede at køre stærkt. De kunne så få en smart og relativt billg bil.
Samme taktik er set fra andre producenter gennem tide […] -
Claus Ebberfeld commented on the post, Rømø Motor Festival: Strandløver og speed queens 8 år, 9 måneder siden
Tak, @nils-hartmann : Fornøjelsen var helt på min side, som det nok fremgår.
Og @wentzel , du har da helt ret – det var faderen Malcolm, der tabte hjulet. Beklager, men nu har jeg rettet fejlen i teksten.
-
Michael Sehested Lund commented on the post, Kræs for kendere: Cresta 8 år, 12 måneder siden
-
Claus Ebberfeld commented on the post, Bensport La Sarthe: Pervers eller perfekt? 9 år, 1 måned siden
Det må man sige, @wentzel : De kan jo ikke lave mere end godt 200! Heldigvis har de selv sagt, at de kun laver 25 af dem. De startede nu ellers med at sige 10 styk, men der er åbenbart flere købere.
-
Claus Ebberfeld commented on the post, Verdens bedste bil fylder en million: Porsche 911 9 år, 1 måned siden
Tak, @wentzel !
-
Ib Erik Söderblom commented on the post, Bentley for peanuts: Mulsanne Turbo & Turbo R 9 år, 2 måneder siden
@wentzel så er jeg da vist presset, mht. den gamle Punto 😁
-
Kai commented on the post, Hjælp, jeg er blevet moderne: Cortina Mk2 frem for Mk1? 9 år, 3 måneder siden
@wentzel , 32 er sguda præstens hus, jeg voksede op i 36B, men i en lidt senere generation, blev født i sommeren ’72.
@claus-ebberfeld , ved det godt, men jeg håber på tilgivelse, hvis han ser dette. -
Ib Erik Söderblom commented on the post, GTI version 2.0: Bliver de store klassikere? 9 år, 4 måneder siden
@wentzel så vil jeg egentlig mene, at din 604’er er mere rigtig GT end en VW GTI…
Jeg vil mene, at en GT er en luksus bil til langdistance rejser, god komfort og en motor med tilstrækkeligt mange kræfter ti […]
-
tfaerch commented on the post, Citroën vs. Peugeot: Hvad er bedst? 9 år, 5 måneder siden
CX med V6 – DET er noget af en sjældenhed.
Hvis man selv kan konstruere en sådanne, har man evner der frigør en fra at sende bilen på værksted! -
Claus Ebberfeld commented on the post, Audiovisuel søndag: I 1961 var Jaguar "One Leap Ahead" 9 år, 6 måneder siden
-
Claus Ebberfeld commented on the post, Ugens Fund: De Tomaso Longchamp 9 år, 6 måneder siden
-
Anders Prip commented on the post, Sensation: Il Debutante har købt bil – ubeset! 9 år, 7 måneder siden
-
Claus Ebberfeld commented on the post, Ford Consul er ikke sexet 9 år, 9 måneder siden
Det er også en fin bil i dag @lars-juhl :-)
@wentzel , jeg læssede ikke noget særligt i den, så jeg tænkte ikke videre over lastrummet højde: Det kræver vist noget mere praksisbrug at falde over den slags. […]
-
Ib Erik Söderblom commented on the post, Den hårfine grænse mellem samler og produkthandler 9 år, 9 måneder siden
@wentzel tak, men som beskrevet ovenfor, så er det ordnet.
-
Ib Erik Söderblom commented on the post, Verdens bedste Lada: Niva 9 år, 10 måneder siden
@wentzel jeg har kørt mangt en Laro (serie underordnet), Pajero, GD og især Landcruisers nedenom og hjem i mange forskellige typer terræn.
Men det har oftest været fordi chauførerne er overmodige og uerf […] -
Claus Ebberfeld commented on the post, Peugeot 404: Hverdagselegantiér 10 år, 2 måneder siden
@wentzel , jeg er i den grad blevet overbevist. Med hensyn til årgangen undrede jeg mig faktisk også over det med baglygterne og tromlebremserne, som jeg havde læst om. De øvrige detaljer kendte jeg derimod ikk […]
-
Ib Erik Söderblom commented on the post, Biler jeg kan leve uden 10 år, 4 måneder siden
-
Erik II commented on the post, Biler jeg kan leve uden 10 år, 4 måneder siden
-
Oktan commented on the post, Copenhagen Classic Garage Grand Opening 10 år, 5 måneder siden
@Wentzel:
“.. at FDM ikke har belæg for deres påstand…”Det er ikke en ¨påstand”. Det er en advarsel
om at manden er en plattenslager (hvilket de har FULDT legitimt belæg
for at fremføre, eftersom de sidde […] -
Oktan commented on the post, Copenhagen Classic Garage Grand Opening 10 år, 5 måneder siden
@Wentzel “..FDM kommer med udtalelser uden belæg, idet de “advarer” mod noget, men ikke har håndgribelige beviser, men “formoder” at der er en risiko for at de opbevarede biler kan blive solgt uden ejernes v […]
- Hent mere