Viser 4 indlæg - 46 til 49 (af 49 i alt)
  • Forfatter
    Klaus R
    143 Indlæg

Det er jo ikke ligefrem fordi dette forum tilskynder til at handle med bemeldte firma/person. Den sidste som jeg advarede mod dette, endte i øvrigt med at have en del penge i klemme (og har det vist fortsat).
    At der – trods alle advarsler, og fire årtiers skrækhistorier – fortsat er folk derude, der er villige til tage chancen, er mig en gåde. Folk VIL åbenbart bedrages……….

Erik Bossing
    37 Indlæg

Når man ikke kan lide FB kommentarer, så fjerner man dem bare….
    Før/efter video – håber den virker….

IMG_2399.mov

Erik Bossing
    37 Indlæg

Videoen virkede ikke…. Den viste FB indlæg med mit spørgsmål, før og efter det blev fjernet (uden at være besvaret…)

Andre end mig har undret sig over hvordan kalkulationerne kan hænge sammen – se i tråden om Copenhagen Classic Garage, hvor der ogzå fortsat er indlæg fra folk med penge tilgode.

Copenhagen Classic Garage forsøger sig med at sætte biler til salg på FaceBook.
    Men der sker jo heller ikke noget på deres hjemmeside længere. Selskabet ser udefra ud til at være “på vej i graven”, uden det dog er dokumenteret. Men jeg ved at vi er mange, der presser på for at få vores penge fra Hans Bo og søn !

PS: Jeg skal nok komme med positive indlæg også her på ViaRetro – det er jo snart forår, og vi kan køre igen, dem af os, der benytter veteranforsikringer. :-) :-)
    Jeg glæder mig……….

Jens Pfingstl
    64 Indlæg

Det er snart forår så bilerne kan komme på gaden og blive luftet. Det er i hvert fald positivt. Corvetten skal snart klargøres med service, ny starter og batteri. Vi ses på AJ.

Folketinget skal vist snart tage stilling til om der skal være 12 måneders garanti på brugte biler.

Hvis det vedtages skal man som sælger vide hvad man sælger !!

Køber skal være meget opmærksom på hvem de handler med. Det kan være svært at få dækket eventuelle reparationer bagefter så undersøg sælgers baggrund GRUNDIGT inden køb.

Der var tale om at kræve 24 måneders garanti. Jeg har hørt om forhandlere der ville vælge at lukke hvis det blev vedtaget.

Viser 4 indlæg - 46 til 49 (af 49 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.