-
ForfatterIndlæg
-
28. juni 2018 kl. 21:49 #145593
Jens Pfingstl
64 IndlægDet lader til at advarsler ikke er ønsket i dette forum.
Mit indslag er i dag blevet slettet.
Mit tilgodehavende på 20.000 kr. eksisterer dog stadig og min ven har stadig 1.000 kr til gode.
Og der er flere !
Men ingen navne nævnt, ingen glemt.
Synd og skam for de næste der går i fælden.
29. juni 2018 kl. 17:18 #145628
Klaus R
143 IndlægEn hurtig søgning på ViaRetro vil afsløre, at bemeldte herre har været genstand for debat flere gange – i meget lange, og meget lidt flatterende tråde.
Min opfattelse er, at yderligere debat om ham, hans firma, og måde at drive forretning på, ikke har den store nyhedsværdi. Utallige har brændt fingrene, og mange vil formentlig gøre det fremover.30. juni 2018 kl. 08:30 #145637
stefan
147 IndlægDog er man nødt til at vide, hvad man skal søge efter.. Jeg hører til en af dem, der er meget dårlig til at blive snydt. Derfor ville jeg da gerne vide, hvor man skal være påpasselig.
30. juni 2018 kl. 08:43 #145638
Soren W
390 IndlægAt hænge folk ud personligt passer bedre på Ekstra Bladet, så jeg synes det er fint at indlægget, der for øvrigt heller ikke blev kommenteret, er blevet slettet. Samme fyr blev hædrende omtalt i en video på ViaRETRO for år tilbage. Det skabte debat, men det er ligesom noget andet. God dag…
30. juni 2018 kl. 10:07 #145658Erik II
29 IndlægGør man sig skyldig i at “hænge folk ud personligt”, hvis man siger “jeg har dårlig erfaring med at gøre forretning med X”?
Vi kan alle fejle, men hvis man gør det igen og igen med samme “modus operandi”, ligner det mere en bevidst handling end en fejl.
Mon jeg bliver bortvist og får dette indlæg bliver slettet, hvis jeg tillader mig at henvise til Statstidende?
https://myfile.is/M8h3e7f9b8/Statstidende_meddelelse_S30102014-230.pdf
https://myfile.is/T5hfecf6bb/Statstidende_meddelelse_S15122016-147.pdf30. juni 2018 kl. 16:14 #145672Jens Pfingstl
64 IndlægSjovt at systemet er i tvivl om hvor “han” bor når alle ved at det altid har været på gården.
Uanset hvem der står på skødet og er tilmeldt adressen så omtales gården altid som hjemme.
Var på AJ tanken ved Skovshoved i dag. Mange talte om og spurgte efter “ham”. Sjovt nok også andre med penge til gode…..
2. juli 2018 kl. 15:04 #145694Jens Pfingstl
64 IndlægMan skal naturligvis også skrive noget godt når det er tilfældet.
Min ven har fået sin betaling på 1.000 kr. Det er endda sket for en måneds tid siden.
Delene er på vej til den pågældende bil.
Måske man er heldig at få afregnet eget tilgodehavende inden Trump er færdig som præsident…….
2. juli 2018 kl. 20:25 #145696
jewer
894 IndlægDet ville være særdeles god stil at have styr på samtlige de eksempler man bruger i en advarsel mod en navngiven person . Blot min mening.
2. juli 2018 kl. 20:38 #145697Jens Pfingstl
64 IndlægDet er helt korrekt og burde ikke ske. Men det sker så alligevel når tingene skal gennem flere hænder og bogføring skal færdiggøres.
Der har været flere direkte henvendelser vedr. betalingen uden at der er reageret. Der er så endelig betalt uden at give besked eller rykke for delene der er købt for de 1.000 kr.
2. juli 2018 kl. 22:07 #145698
jewer
894 IndlægThumbs up :>)
7. juli 2018 kl. 08:06 #145800Jens Pfingstl
64 IndlægFlere komme til – Læs de sidste indslag:
10. juli 2018 kl. 22:00 #1458471750giallo
4 IndlægJamen jamen jamen!
Hvad skal man dog stille op med folk som ikke kan se at kejseren ikke har noget tøj på.
Denne Hans Bo er en durkdreven og iskold svindler…ALLE ALARMER RINGER!!I de gode gamle gamle Morten Korch dage, ville de uofficielle retsinstanser sørge for at han fik sin korporlige
straf bag ved kornmøllen og rigeligt af den….Decideret pinligt at nogen kan sympatisere med sådan et udskud!
11. juli 2018 kl. 13:52 #145859Jens Pfingstl
64 IndlægHvis ikke Viaretro laver en opfølgende artikel er der nok andre medier der gør det……..
14. juli 2018 kl. 17:17 #145978Jens Pfingstl
64 IndlægDet kan godt være at Hans Bo fortæller at han har afregnet dem han skylder.
Det er bestemt ikke sandt. Der er stadig en del der gerne ser at han kommer til lommerne !!!
Det er flere hundrede der stadig ikke er afregnet.
16. juli 2018 kl. 04:22 #145983
Erik Bossing
37 IndlægJeg kan desværr kun bekræfte at Hans Bo absolut IKKE på nogen måde betaler hvad han skylder.
Jeg må trække ethvert marginalt positivt ord om ham i ovennævnte tråd tilbage! Jeg har selv siden 2016 haft et tilgodehavende, som er nået gennem en fogedretsdom, og et besøg af fogden, hvor det med de bedste løgnhistorier lykkedes Hans Bo at undgå at betale. Jeg må indrømme at jeg aldrig troede at jeg skulle møde en uhæderlig person af hans “kaliber” – det er ikke til at forestille sig for almindelige hæderlige personer, hvor meget man kan lyve overfor kunder/leverandører og andre samarbejdspartnere.
At det hele nu sker i sønnem Michaels navn, da han ejer selskaberne er synd for ham. Men samtidig har jeg fundet det nødvendigt at begynde at presse på ham for at få mit tilgodehavende ud af det selskab, som i sit 2017 regnskab har et llille overrskud og likviditet pr. 31/12.
Jeg vil derfor anbefale at man tager kontakt til Michael direkte for at få sine tilgodehavender, da det er ham, der har underskrevet de forskellige selskabers 2017 regnskaber, og derfor må være vejen til at “komme igennem” til en ellers “iskold” Hans Bo omkring at få betalt gæld og få ham til at forstå at han ikke længe bør drive selskaber og fortsat (bevudst) snyde alt og alle.
Det må stoppes, for nu har jeg hørt fra så mange, han har snydt at jeg ikke længe kan se på at han driver forretning.
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.