-
ForfatterIndlæg
-
4. september 2013 kl. 18:30 #51784
Jens Langdahl
731 IndlægEn superfed Alfa Romeo Berlina dukkede op på blocket.se i dag. De er rigtig, rigtig sjældne, der blev i årene 1958-1962 kun bygget 2927 af dem. Det er faktisk omkring 500 færre end af 2000 Spider! Det skulle ikke undre mig, om Spiderne i dag er i overtal med en faktor 10. Jeg har ikke garagepladsen til at lave den klar, og er nok også for meget kylling til at gå i gang med sådan et projekt. Det er vist ikke verdens nemmeste bil at sætte i stand/holde kørende. Nogen der tør?
4. september 2013 kl. 19:52 #56105
jewer
894 IndlægØj mand! Det er fanname ikke hver dag man ser sådan én til salg. Gallery Brummen har – eller har haft – en 2600 til salg i et godt stykke tid – til EUR 22.000,- – såvidt jeg husker. Og så har der i MEGET lang tid været et vrag af en 2600 til salg i Italien til en EUR 6 – 7.000,-.
4. september 2013 kl. 21:03 #56106
Ole Wichmann
815 IndlægOK, billeder er taknemmelige, men den ser da meget solid Ud.
Jeg ville ikke restaurere den men lige køre en petroleumsvædet klud over lakken og så køre i den som den er.
4. september 2013 kl. 21:45 #56108
Per Einarsson
120 IndlægUhauha det er god stil.
Det er sq familievognen til den store Europatur :)
15. september 2013 kl. 10:27 #56268Svenskeren
28 IndlægHej Jeg har tilladt mig at forespørge sælger angående lidt mere information om pågældende bil, da jeg selv stammer fra det område i Sverige og desuden er sikker på at bilen blot er en ud af en større samling der sælges grundet pension. Hvis denne info allerede er trådens læsere bekendt, beklager jeg min uvidenhed. God søndag.
15. september 2013 kl. 11:23 #56270
Jens Langdahl
731 IndlægDet bliver spændende at høre lidt mere om bilen, jeg tror at den er ringere end billederne umiddelbart giver indtryk af. Synes jeg kan se nogle gennemtæringer på steder, der normalt ikke er dem der rammes først. Se f. eks forreste dørkant og bag venstre baghjul, under kofanger. Det kan jo give potentielle købere bekymringer om, hvad der ellers gemmer sig. Men som skrevet tidligere, det bliver ikke mit problem, den er et større projekt end jeg har mod på.
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.