Viser 5 indlæg - 31 til 35 (af 35 i alt)
  • Forfatter
    Nikolaj Mortensen
    14 Indlæg

Niels , jeg tror at Palle snakker om en standard Frø. Den har altså Smooth case gearkasse , tromlebremser hele vejen rundt og en 948cc motor med 48hk eller hvad den har , Nej det er ikke en særlig godt kørende bil , det ved jeg af erfaring. Men trods alt sådan de er originale , og det er der mange der sætter pris på.

TMR
    8 Indlæg

Niko – du kom mig i forkøbet – for en gang skyld ;)

Niels Abild
    218 Indlæg

tiden blev taget af busser,det er nikolajs far og det var i 91,men der var flere med som kontrelanter,det er mærkeligt at når jeg fortæller noget,det var jo ikke mig der tog tiden,men nu er vi tilbage,det var andre der kontrolerede,og fortalte at jeg havde kørt 1,16,dem der er så intereserede i at kontrolere mig ring busser på 32555497,ellers stop den mistro,og lad være med altid at hænge mig ud med sjove bemærkninger

niels

Nikolaj Mortensen
    14 Indlæg

Det er korrekt at Niels kørte 1.16 på Knutten , men med 1275 motor , Slicks af en art osv. Palle du er dernede af på Dunlop træ dæk og med 1098cc mælkevognsmotor , det er mere imponerende. Skal vi endelig hive en god tid frem på Midgets , så har Jørgen Monberg kørt 1.14 deroppe , Tord Andersson 1.10 , STADIG med A-motor , og min mekaniker og hjælper Flemming Holm har kørt 1.01 i Modsport også i Midget mk1 , dog med Wankel motor.

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Hov, Palle “Midget”: Du skal da endelig bare få lavet dig nogle salgsannoncer på RUBRIK også – der er for få racerbiler lige p.t.!

Viser 5 indlæg - 31 til 35 (af 35 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.