Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Jørn Jarnved
    52 Indlæg

Hej

jewer
    894 Indlæg

Overskriften lyder altså for spændende til, at vi blot vil spises af med et “hej” :>)

Flemming Nielsen
    82 Indlæg

– der er vist gået skuddermudder i indlægget, fandt denne uddybende tekst ved at klikke på JJ profil:
    “Konen og jeg var til en helt igennem fortryllende fisk og skaldyrsbuffèt på Comwell Holte, men for at få appetit til dette gik vi en længere tur rundt i det lokale og faldt over denne ?.
    Håber ikke at støde nogen hvis ejermanden er medlem da det kun var ren nysgerrighed at ville høre hvilken type/model bil det er:-)
    DEt er nok også for meget at kalde det et barnfind.”

– men billede mangler

@Jørn Jarnved – post igen

Kondrup
    464 Indlæg

Hej Jørn….. ;-)

Jørn Jarnved
    52 Indlæg

Hej venner
    Det må i meget undskylde men påsken kom lige i vejen, men historien er korrekt som før nævnt og bilen holder på selve Kongevejen i en carport med aviser og reklamer på forruden og taget.
    Stedet helt præcist er ved T-krydset hvor Vasevej munder ud i Kongevejen og huset ligger på højre side hvis man kommer fra Lyngby.
    Jeg gik død i indlægget da mit billede åbenbart fylder for megt(nogen løsninger på det?)
    Hvis der er nogen jeg kan sende billedet til, evt SMS så meld jer da jeg ikke har set sådanne bil før!
    God påske til alle.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.