-
ForfatterIndlæg
-
22. september 2014 kl. 21:42 #83333
holmen
456 IndlægSatans også at du skrev sportslig – men hvordan skal det nu defineres? Hvis man ser en af de tidlige 007 film så mindes jeg særdeles sporty kørsel i en biljagt hvor de onde jagtede Sean Connery i en række Crown. Meget sporty kørsel :-) også selvom Bond kørte i en Toyota 2000 GT.
Men der er masser af ben plads både for og bag samt til bagagen når familien skal på tur.Og nu er der gået en sæson, så jeg må videre …
Attachments:
22. september 2014 kl. 22:26 #83374Petersen
14 IndlægHej..
Jeg har da et forsigtigt forslag som er i den billige ende..
http://www.veteranposten.dk/visAnn.asp?Id=157305
Der er flere ting der taler for denne i mine øjne fuldstændig oversete vogn flot designet af Paul Bracq. God plads, fin motor med desværre 4 gear. Sportslig køreegenskaber sedan på trods. Type 1 med sharknose og tidlige knapper.. sjælden bil på de danske veje.. Afgift vil være 30-35000 tkr.
– og så er den brun!!
Attachments:
25. september 2014 kl. 10:30 #83597
Claus Ebberfeld
604 IndlægDu må være ekstremt pladskrævende, hvis en BMW 635 ikke er stor nok! Gigantisk bagagerum og bagsædet (i min gamle 628 CSi) husker jeg bestemt som passende til voksne også. Lofthøjden kender jeg ikke noget til, da jeg jo ikke selv sprænger grænserne i højden. Jeg kan dårligt bidrage med et bedre bud end dit eget, for BMW 635 er en formidabel allrounder, især til pengene. Og så er det en smuk bil.
En Opel Monza med chromkofangere kan både være veteran, har masser af plads, er billigere end 6-serien men kan med 3 liter og indsprøjtning (og manuelt gear) være næsten lige så hurtig og sportslig.
Ellers er en Peugeot 504 V6 Coupé måske et bud?
26. september 2014 kl. 14:51 #83662
Soren W
390 IndlægHvad med BMW 3,0 CSI, mmmm – dejlig vogn
Attachments:
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.