Viser 15 indlæg - 316 til 330 (af 2,180 i alt)
  • Forfatter
    Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

I´m  almost in…købt ny computer, hold da kæft noget lort … ikke bilen, det mærke elskede Picasso…. Facel Vega ii

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Beklager, jeg har ligesom Peter ikke kunnet skrive i Forum fra min PC. Nu har jeg startet MACen og det virker???

jewer
    894 Indlæg

Tillader mig også lige at få en ordentlig griner. Jeg kan simpelthen ikke se hvad det er. VWFordSharanGalaxyTouranCMaxwhatever……

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Det er rigtigt gode bud, og det er det der er sjovt, for det er ingen af de nævnte.

Det er bekræftelsen på at alle nye biler ligner hinanden, måske har designerne den samme software med autopilot…

Dennis
    217 Indlæg

Troede også det var en Ford ting. Men det er vist en ny Opel Zafira

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Er det en bil?

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Præcis, Dennis, Opel Zafira, sig så ikke at det kun er kineserne der kopierer. Ford må da være misfornøjede.

Dennis
    217 Indlæg

@Ole Wichmann said:
    Præcis, Dennis, Opel Zafira, sig så ikke at det kun er kineserne der kopierer. Ford må da være misfornøjede.

Din serv.

Ok her er en ny. Håber ikke den er for let.

Gæt-en-bil-1.jpg

Kai
    583 Indlæg

Jeg er max blank, har ikke engang en ide om landet den kunne være lavet i.

Er forsigtigt bud kunne være kitcar og engelsk glasfiber?

jewer
    894 Indlæg

Kapelmesteren har svaret i gårsdagens kommentartråd. Han kunne ikke komme herind og svare qua de problemer med forum, Søren tidligere har beskrevet.

Kai
    583 Indlæg

DENNIS den var let ,desværre kan jeg ikke svarre på biledsiden ellers havde jeg sat et billed ind af en
    SERENISSIMA,men du kan jo sætte et bilede ind af sådan en

Ryhl
    303 Indlæg

Dennis’ bil er ihvertfald en Fraser K9 GT. En gr. 6 prototype med Imp motor, der var påtænkt Le Mans osv. – desværre nåede den – efter sigende – aldrig at køre race.

Kai
    583 Indlæg

Det er jo den jeg har kørt mange omgange i, i Tivoli :-)

jewer
    894 Indlæg

Nu da det er dig, der har lagt den ud, Ryhl, så kommer der lige et ‘skud i tågen’ hérfra. Darracq. Modelbetegnelse må du tænke dig til :>)

Ryhl
    303 Indlæg

Skidt med modelbetegnelsen, jewer – men jeg var klar over at “de 60-70%” jo nok ville kende den, da den produceredes på Portello fabrikken i Milano, indtil nye investorer i 1910 overtog fabrikken, og stiftede A.L.F.A. .. ;-)

Viser 15 indlæg - 316 til 330 (af 2,180 i alt)

Emnet 'billedequiztråden' er lukket for nye svar.