Viser 15 indlæg - 166 til 180 (af 921 i alt)
  • Forfatter
    Jens
    162 Indlæg

Som I sikkert har ventet er det en af mine egne biler – men det er vist ikke en jeg har skrevet om før… Jeg holder meget af den.

Og den er faktisk fremstillet i fuld størrelse også, og kan vist også køre… Den er fantastisk!

Attachments:
    Kondrup
    464 Indlæg

En dame i bikini, 3/4 mennesker i vandet, en rum flyver eller noget i den dur og sidst men ikke mindst en Matchbox bil, som jeg ikke aner hvad er….. stærkt gået Jens….

Anders Prip
    102 Indlæg

Den har jeg også haft..husker tydeligt skydeknappen på undersiden der fik lygter til at åbne og lukke. Min var rød, og var det ikke Corgi der var fabrikatet?
    Monza GT stod der på bunden af modellen, et koncept fra General Motors.

Jens
    162 Indlæg

HA – det er helt rigtigt Anders, du server –

Og Kondrup, ret morsomt, håber at du mener det positivt :D

Her er bilen igen, den er megafed, fandt den lige, og til min overraskelse opdagede jeg at den rent faktisk er lavet i virkeligheden.

Og lygterne åbner nemlig på en rigtig sjov måde, jeg kunne huske fornemmelsen i neglen fra da jeg var lille., og så opdagede jeg at selve lygten faktisk flytter sig fremad mens klapperne åbner…

Attachments:
    Jens
    162 Indlæg

1962 Chevrolet Corvair Monza GT…

Attachments:
    jewer
    894 Indlæg

Haha, super! Den Monza har jeg også liggende i papkassen med gamle modelbiler nede i kælderen. Mener det er en Tekno. Har haft både en rød og en hvid kan jeg huske men mener kun det er den hvide der er tilbage.

jewer
    894 Indlæg

Måtte lige på Gugl – det er en Tekno model.

Kondrup
    464 Indlæg

Jens, ingen onde ord fra mig, jeg syntes den var svær… dermed stærkt gået ;-)

Jeg har ikke set den før… tror jeg må kigge lidt mere i lejetøs butikker ;-)

Anders Prip
    102 Indlæg

Ok, her kommer en hjemmebygget. Var meget imponeret over de modeller idemageren bag kunne frembringe. Der var sikkert mange kunder der hed Sheik til fornavn…

Attachments:
    jewer
    894 Indlæg

Den har jeg set før! Er der ikke noget med at snuden er en Cadillac Eldorado? Er det George Barris der har bygget den?

Anders Prip
    102 Indlæg

Den er Europæisk bygget ;-)

Jens
    162 Indlæg

EDIT: Whaoooo – jeg kan redigere!!!!! Fedt nyt!

Og dette var altså et svar på Jewers indlæg ovenfor :D

Min er en Kirk!

Ja, jeg var også inde og google – så jeg så at de fandtes i begge mærker, mit gæt var at Kirk overtog Tekno? Eller hvad?

Man kan se at det indstøbte “KIRK” i bunden måske sidder i en lille brik? Som er fjernet fra den gamle Tekno form?

Jens
    162 Indlæg

Funky!

Det ligner næsten en legetøjsmodel :-)

Hvis Sbarro ombyggede kunne det være ham… Ahhhrrr, så havde den nok været endnu vildere…

Europa Europa… Det er en Cadillac Grand Adventurer 1975 fra Bertone, bygget som model af Tonka.

Anders Prip
    102 Indlæg

Det ER en Franco Sbarro kreation. Du får den Jens :-)

Sbarro Cadillac Function Car. Rullende kontor på Eldorado basis. Han har lavet nogle vilde. Jeg er vild med hans Golf Turbo. Tal om en sleeper!

Attachments:
    Jens
    162 Indlæg

HA – det er sjovt at gætte. Gætte højt.

Denher elsker jeg også, og den kan køre og er lavet i et antal eksemplarer….

Det kunne være sjovt at have sådan en engang!

Attachments:
Viser 15 indlæg - 166 til 180 (af 921 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.