Forum Introducér dig selv og din bil Christer- Alfa-Abarth-Ferrari
Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Forfatter
    jewer
    894 Indlæg

Uuhhh – sådan en SZ måtte gerne stå på min matrikel:>) Især med Savali motoren!
    Du har ikke overvejet en Berlina i stedet for Giuliaen? Lidt mere plads på bagsædet – og stadig (næsten) lige så charmerende, synes jeg.
    I øvrigt pudsigt med RZ på nummerpladen.

Christer Lundem
    15 Indlæg

Jeg liker biler med ekstrem personlighet. Giuliaen er som SZ styggpen. Berlina er jeg likegyldig til. Den er liksom litt for stor. Hadde faktisk gjerne byttet Abarth med den hvite som står til salgs her på RUBRIK… En bil må ut før en ny går inn!-) RZ på nummerplatene er ikke så rart. Da den ble importert fantes ikke SZ i Norge. Close but no sigar. Jeg bryr meg ikke om sådant uansett. Skilt må være tidsriktig ellers kan det stå hva som helst!

jewer
    894 Indlæg

Hehe – jeg har selv en Giulia så jeg er med på hvad du mener:>). Jeg har haft en Berlina og den kan jeg nu også godt lide – men du har ret – det er ikke helt det samme som en Giulia.
    Den hvide der står til salg her på RUBRIK kender jeg. Den skulle køre rigtigt godt men jeg har dog ikke selv prøvet den…..endnu.

Christer Lundem
    15 Indlæg

Jeg tenner snart det fjerde adventlyset, kremt, det sjette fra Cibie. Synes det ble fint selv med mer lys.

Runesten
    222 Indlæg

Hej Christer

Jeg ser den er til salg. Vil du ikke kontakte mig på Rune (a) statements.dk med lidt mere Info. Den er tæt på Oslo.

Mvh
    Rune

Christer Lundem
    15 Indlæg

Hei Rune, har sendt deg mail.
    Mvh,

Christer

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.