Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg
    Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Sådan, Plys! Du er blevet en sand mester i forum.

Tillad mig (her i DIN tråd…) at fremhæve nogle af mine favoritter: Proptrækkeren, cyklen, galoscher og autofokuskameraet.

Ryhl
    303 Indlæg

Jeg kommer helt automatisk til at fokusere på den politiske konstruktion :-)

Men jeg elsker dette billede … Der Führer stråler som en lille dreng, da han får sin 49 års fødselsdagsgave, i 1938 :-)

Og som tak for hjælpen til de politiske fremstød, får Porsche lige et velment råd med på vejen:

“Und wenn du es ein bischen mehr flach drücken, und ein par weitere cylinder einbauen – dann hast du ein race-rein sportwagen, der die ganze welt erobern will – auch in hundert jahre ! ” 

:-)

Kurt
    61 Indlæg

Jeg kommer helt automatisk til at fokusere på den politiske konstruktion :-) Men jeg elsker dette billede … Der Führer stråler som en lille dreng, da han får sin 49 års fødselsdagsgave, i 1938 :-) Og som tak for hjælpen til de politiske fremstød, får Porsche lige et velment råd med på vejen: “Und wenn du es ein bischen mehr flach drücken, und ein par weitere cylinder einbauen – dann hast du ein race-rein sportwagen, der die ganze welt erobern will – auch in hundert jahre ! ”  :-)

Kai
    583 Indlæg

@Peter Plys Karlsen said:
    Jah, det er så her at i kan nævne alle de firs årige konstruktioner…..

Jeg starter med søjleboremaskinen, bogen, huset, svigermor…..

Gløde-pæren, altså den der lyser. I.flg. konspirationsteorier blev den ovenikøbet ned-designet for 80 år siden, så den kunne gå i stykker, ellers ville fabrikkerne ikke have meget lave, når alle havde dem de skulle bruge.

Men den er også i dag, ligesom den var for 80 år siden (og nu ved at blive afløst af noget der bruger mindre strøm).

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Må det være ældre end eksakt 80′, så er der jo batteriet, som indgår i biler, det meste ikke-retro værktøj og armbåndsure m.m.

Årmbåndsure (mekainske) begyndte at få udbredelse i 1920’erne.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.