-
ForfatterIndlæg
-
17. marts 2013 kl. 10:49 #51623
Peter Plys Karlsen
586 Indlæg17. marts 2013 kl. 11:22 #53366
Claus Ebberfeld
604 IndlægSådan, Plys! Du er blevet en sand mester i forum.
Tillad mig (her i DIN tråd…) at fremhæve nogle af mine favoritter: Proptrækkeren, cyklen, galoscher og autofokuskameraet.
17. marts 2013 kl. 14:06 #53369
Ryhl
303 IndlægJeg kommer helt automatisk til at fokusere på den politiske konstruktion :-)

Men jeg elsker dette billede … Der Führer stråler som en lille dreng, da han får sin 49 års fødselsdagsgave, i 1938 :-)
Og som tak for hjælpen til de politiske fremstød, får Porsche lige et velment råd med på vejen:

“Und wenn du es ein bischen mehr flach drücken, und ein par weitere cylinder einbauen – dann hast du ein race-rein sportwagen, der die ganze welt erobern will – auch in hundert jahre ! ”
:-)
17. marts 2013 kl. 15:33 #53374
Kurt
61 IndlægJeg kommer helt automatisk til at fokusere på den politiske konstruktion :-) Men jeg elsker dette billede … Der Führer stråler som en lille dreng, da han får sin 49 års fødselsdagsgave, i 1938 :-) Og som tak for hjælpen til de politiske fremstød, får Porsche lige et velment råd med på vejen: “Und wenn du es ein bischen mehr flach drücken, und ein par weitere cylinder einbauen – dann hast du ein race-rein sportwagen, der die ganze welt erobern will – auch in hundert jahre ! ” :-)
18. marts 2013 kl. 13:37 #53432
Kai
583 Indlæg@Peter Plys Karlsen said:
Jah, det er så her at i kan nævne alle de firs årige konstruktioner…..
Jeg starter med søjleboremaskinen, bogen, huset, svigermor…..Gløde-pæren, altså den der lyser. I.flg. konspirationsteorier blev den ovenikøbet ned-designet for 80 år siden, så den kunne gå i stykker, ellers ville fabrikkerne ikke have meget lave, når alle havde dem de skulle bruge.
Men den er også i dag, ligesom den var for 80 år siden (og nu ved at blive afløst af noget der bruger mindre strøm).
18. marts 2013 kl. 15:35 #53434Ib Erik Söderblom
423 IndlægMå det være ældre end eksakt 80′, så er der jo batteriet, som indgår i biler, det meste ikke-retro værktøj og armbåndsure m.m.
Årmbåndsure (mekainske) begyndte at få udbredelse i 1920’erne.
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.