-
ForfatterIndlæg
-
17. august 2014 kl. 10:48 #81125
Anders Bilidt
648 IndlægNu anser jeg ikke just mig selv som den store Opel entusiast. Bevars, jeg kan da hurtigt komme paa et par stykker fra Russelsheim som ville vaere yderst velkomne i min garage – saerligt nogle af de mere sjaeldne modeller saasom en Manta A GT/E, en Diplomat A V8 eller den smukke Rekord B 6L Coupe. Tjaa… selv en mere gaengs Commodore B 2,8 GS/E Coupe kunne saamaend ogsaa friste. Men ikke desto mindre, saa foeler jeg mig ikke som den helt store Opel-tosse. Alligevel maa jeg lade mig imponere over dette Opel eventyrsland!! :-D
http://monzaguhru.de/forum/viewtopic.php?f=17&t=495
Der skulle man nok kunne bruge et par droemmende timer blandt sjaeldenheder, gaarsdagens hverdagsbiler og smukt forfald…
19. august 2014 kl. 19:52 #81247
Ryhl
303 IndlægHold da op, mand !!!!
Findes det … findes det her !
Sikke mange skønne Opler, der kan komme ud af den samling, – eller reddes …Jeg har det lissom dig, Anders. Ikke Opel-tosse, men de siger mig alligevel noget, -fra de helt gamle række 6’er som min morfars Kapitän ’39 og andre familie-køretøjer til div. Blitz, – og ikke mindst Commodore B 2,8 GS/E Coupe som toppen af klassiker-kransekagen, der også sagtens kunne friste her. Sådan en kan ovenikøbet sagtens bære at være hverdags/helårs klassiker efter min mening, – med rette omhu, forebyggelse og vedligehold.
Men man får dem vist heller ikke smidt i nakken længere, i god forholdsvis original stand – coupéene med D-jetronic …19. august 2014 kl. 20:20 #81248
jewer
894 IndlægDiplomat B V8, tak. Som hverdagshelårsklassiker, tak. Er der nogen der har et benzinkort jeg må låne?
22. august 2014 kl. 02:48 #81364
Don B
1 IndlægJewer – sådan en Diplomat B V8 kan du købe af mig…
Attachments:
22. august 2014 kl. 12:05 #81379
jewer
894 IndlægJamen, den Diplomat kender jeg jo godt. Dejlig bil – meeen jeg skal vist først lige have fikset min gamle Alfa:>)
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.